Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-12-29 / FILED UNDER: Övriga videos

Justin frågad om han dejtar Selena @ soundcheck



Såg ni hur han bara ignorerade frågan med "what, wait I cant hear you"..?
Sen kom Ryan in och började skämta bort det...hmmm.


Name: Nicole

Jag börja rysa lite.

Meen ajja.

Jag kan Ju inte göra något om han dejtar henne.

Om han gillar henne. Soo What ?

Gilla vem du vill Justin! :)



U smile. I smile :D

Date:2010-12-29 - Time:13:33:47
Site: http://niicolez.blogg.se/
Name: Elefantflickan

omg, så det var alltså en för privat fråga.. han döljer något..

Date:2010-12-29 - Time:13:44:23
Site: http://elefantis.blogg.se/
Name: Anonym

Våran Bieber kanske inte är den trevliga kille som vi uppfattar..

Date:2010-12-29 - Time:15:23:17
Name: Anonym

Jaha då dejtar de altså ;)

Jag tycker det är synd att han måste dölja det :/

Varför måste några beliebers överreagera -.-

Eller han kanske retar oss vem vet ;)

Date:2010-12-29 - Time:15:28:07
Name: Anonym

asså jag blir jätte förvirrad av allt. hahah :)

men jag menar.. okej om dom dejtar, det är väl bara bra lixom, eller hur? men som när i en intervju när dom frågade om dom dejtade, han bah "are YOU dating selena?" han bara total ignorerar frågan. som videon där uppe, klart han hörde frågan. men selena har sagt förut att han är liten och som en liten brorsa och blahbla, men ändå. JAG VILL VETAAA. kan dom inte bara säga som det är, dejtar dom eller dejtar dom inte?

Date:2010-12-29 - Time:15:33:25
Name: Anonym

1. Varför skulle han reata oss?

2. Jag HÖRDE själv inte vad dem sa?

3. Klart han är en trevlig kille!

4. Han har sagt att han inte är rädd att säga vem

han dejtar, jag vet att dem fortfarande är bara

vänner men skulle bli glad ifall dem dejtade :)

Date:2010-12-29 - Time:16:22:11
Name: Anonym

1. Varför skulle han reata oss?

2. Jag HÖRDE själv inte vad dem sa?

3. Klart han är en trevlig kille!

4. Han har sagt att han inte är rädd att säga vem

han dejtar, jag vet att dem fortfarande är bara

vänner men skulle bli glad ifall dem dejtade :)

Date:2010-12-29 - Time:16:28:04
Name: Anonym

Om jag ska vara ärlig så tror jag bara att hela situationen av att så många rykten om så många saker som kan vara sanna och osanna verkligen plågar honom. Justin tycker att få samma frågor som han redan gett svar på är jättejobbigt och jag skulle förstå honom garanterat! Både Justin och Selena, båda har förnekat att dem dejtar, dem har själv sagt att de ser varandra som nära vänner. Jag tror att anledningen till att de spenderar så mycket tid tillsammans är att alla kändisar letar alltid efter någon man kan vara bra vän med och se upp till som ett syskon, och tydligen så blev det Justin och Selena och de ser varandra som syskon och är glada över det. De vill inte låta fotograferna komma emellan deras vänskap och förstöra allting, för man ska vara glad för det man fått. Vi beliebers har fått svar från Justins och Selenas sida och båda nekar, men som sagt det är ingen som vet. Men som en riktigt belieber så tror jag på Justin och det ända jag bryr mig om är att han ska vara glad. Selena Gomez är en fantastisk tjej hon med och jag har alltid älskat henne.

Date:2010-12-29 - Time:16:33:23
Name: Anonym

de är tsm!

Date:2010-12-29 - Time:16:59:04
Name: Anonym

Jag håller med den som sa "Våran Bieber kanske inte är den trevliga kille som vi uppfattar.."

Date:2010-12-29 - Time:17:07:56
Name: Ellinor :)

som någon sa, våran Bieber kanske inte är den trevliga kille som vi uppfattar.

Jag menar, i tidigare intervjuer har han ju sagt att han vill dela nästan allt med sina fans, att han inte vill ha några hemligheter för oss. Men ändå, man vill ju veta...

Date:2010-12-29 - Time:17:16:54
Name: Anonym

Men ååh !

Alltså jag hatar de beliebers som alltid måste överreagera !

Det är ju inget fel om han dejtar henne !!

Tack vare några beliebers så säger han inte om han gör det eller inte -.-

Tycker synd om honom ...

Date:2010-12-29 - Time:17:42:07
Name: Anonym

HAHAHAHAH är han icke trevlig bara för att han dejtar ? och justin bieber och selena gomez dejtar , det enda som saknad är att de blir officiellt men jb vill nog dölja det och vet ni varför ? för han skyddar henne från er ! kan redan se de framför mig hur det blir ifall dom inte ville hålla de hemligt .....

WAAAR

Date:2010-12-29 - Time:17:46:59
Name: Anonym

Men blir trött på alla, respektera Justin genom att inte tro på rykten o sånt...alla fans gjorde samma sak om jasmineV. Va dom tsms??? Svar:NEJ de är bara dumma rykten o tidningarna får mycke betalt så dom skriver överdrivet om rykten!! Tro inte på nåt innan Justin själv sagt de!

Han är kanske är trött på alla rykten liksom de är samma sak för oss tänk om de skulle gå rykten om dej o en kille på skolan...skulle inte ni bli trötta o igga efter ett tag? De skulle iaf jag

Date:2010-12-29 - Time:20:50:31
Name: Siri

OH MY!! vad kul ändå.. det är ju bara roligt ifall det dejtar.. fast ah! han äär pretty sneaky med det.. men gulligt! och att det var ute låst på ett hotell tsm.. selena och justin.. man undrar.. hmmm... det slår säkert till .på nyår eller når. GRYM BLOGG! bieber love <33333333

Date:2010-12-30 - Time:00:18:04
Site: http://elizabethh.blogg.se/
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: