Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-12-28 / FILED UNDER: Svar på tal

Svar på kommentar


Nu måste jag faktiskt få svara på den här kommentaren, då jag faktiskt håller med. Faktum är, att jag och min vän Sanna snackade om just det här igår, haha!

Som jag ser det, är detta inte en kommentar gentemot oss bloggare, då jag, Zoe och Nicolina aldrig sitter och skriver sidlånga inlägg om hur vi ska flytta till Hawaii och gifta oss med Justin eller whatever. Visst får man drömma om det och allt, men faktiskt, det börjar bli lite tjatigt med att varje gång en bild på Justin med en tjej publiceras så får hon massa hate? Förstår inte grejen :S

Haha, och vem denna anonyma person är, tycker jag att den mer eller mindre fått med det som stör oss varje dag!

U can hate it, men thats how it is!

Name: Emma

haha, så rätt! Att man ska hata varenda tjej Justin är med eller visas på bild med är ju helt fucked up! Låt han leva sitt liv för fan. De är han som bestämmer sina beslut inte vi.



Date:2010-12-28 - Time:00:35:02
Name: Anonym

eller hur! jag håller med :)

Date:2010-12-28 - Time:00:47:25
Name: nino

åhhhh!! jävla skit! hur kan man skriva sådana kommentarer? förstår mig inte på sånna människor! Varför går hon inte och klagar på skvallerTidningar istället.. om hon är så jävla cool????????? där står det ju bara skit! Är denna personen blind? ser hon inte att bloggen har mer än 300 prenumeranter och 10 gånger fler som besöker bloggen utan att prennumera VARJE DAG? Då borde hon ju förstå hur vi uppskattar eran blogg och att vi gillar den som den är! Ni tar ju bara upp allt som rör justin. Och det är ju exakt därför vi besöker bloggen också! och om selena Gomes tog av sig purity ringen... det är ju liksom inte ni som har hittat på. Det är ju bara så det är liksom. varför ska den anonyma personen gå på er då? ASSÅ FÖRLÅT MEN JAG BLIR SÅ JÄVLA SUR PÅ SÅNNA IDIOTER SOM SLÖSAR TID PÅ SÅDANT! läs för fan inte denna bloggen om du har något emot det! Ni slösar bara eran tid! VI GILLAR BLOGGEN PRECIS SOM DEN ÄR.. SÅ ""GET A LIFE!""

Date:2010-12-28 - Time:00:53:56
Name: Anonym

haha, vilken tönt som kommentera dedär.. :S

Date:2010-12-28 - Time:01:02:45
Name: Safija

haha ojj ursäkta den va från mig och jag har skrivit mitt namn nu men får säga tack för att du la upp den för nu kan alla beliebers läsa den.

Och en sak de där var inte ett hat emot någon för jag har själv varit en belieber och haft han överallt o nana till o med mina fan videos jag gjorde till honom finns kvar på youtube men asso det är bara det att jag hatar att se er plåga er själv så mkt !

det handlar inte om bloggen för jag brukar faktist läsa den och man får ju så klart äga fan sites men det e ba så sorgligt när man läser alla dessa komentarer ang. selena o justin då för lix ... haha vetinte men man får väl hoppas att ni förstår va jag menar då , försöker inte få er att sluta gilla honom men take it easy :)

bless

Date:2010-12-28 - Time:01:19:20
Name: Tess

I agree ;)

Date:2010-12-28 - Time:01:28:45
Site: http://theresetornkvist.blogg.se/
Name: SAFIJA

Du nino om min komentar var hat mot denna fina blogg skulle de väl stått i inlägget ... ?

det handlar inte om nån blogg girl , det handlar om att man använder energi på fel saker !

Och skvallertidningar skriver ju bara vad som händer runt omkring precis som denna blogg och det är det absolut inget fel på men jag syftar på att man skickar en massa hot och komenterar någons utseende bara för att den gör si och så med jb .

GÅ OCH LEV ERT LIV FÖR NI KOMMER FÖRR ELLER SENARE ÖNSKA ATT NI GJORDE DET !

jag menar gheeze önskar ni inte ibland att ni kunde hitta någon att älska på riktigt ? har ni ens tid med sånt?

Jag har sett fans but i've never seen this shitt before !

detta är suuper mega överdrivet asso .

för övrigt så tycker jag att dom som äger denna blogg gör ett väldig bra jobb och jag helt enkelt diggar den , holla@me om ni ska ha flashmob (stavning) någon gång .



BLESS

Date:2010-12-28 - Time:01:45:53
Name: ida

Det är därför jag tycker om den här bloggen för att ni framstår som tre väldigt proffsiga fans, om ni förstår vad jag menar.

Är man en äkta Belieber så är man inte kär i Justin och man tycker om hans musik och produceringar. Sen att han ser bra ut och har en fin personlighet är ett stort plus i kanten. :)

Som låten My Wish (bl.a. Tributen till JB), jag önskar verkligen att han hittar någon som gillar han för vem han är för det har han mer än väl gjort sig förtjänt av. :)



Eran blogg är den bästa och den mognaste jag vet. Ni skriver inlägg och håller oss uppdaterade och sprider Bieber-fever i Sverige och så får vi komma med våra reaktioner själva. Ni skriver inte in era reaktioner i inläggen, vilket jag tycker är proffsigt och snyggt gjort.



Ni gör ett riktigt bra arbete med den här bloggen!

Keep on going girls!

Date:2010-12-28 - Time:02:09:02
Name: SANNA

Äntligen cassie, äntligen hahahaha. <3

Date:2010-12-28 - Time:04:04:53
Site: http://justsam.blogg.se/
Name: Anonym

Hahah gud villket snack det blev nu, alla får väl stå för sig själv hur mycket man vill tro på och diskutera om! alla har ju en egen åsikt, och vill man lägga energi på selena och justin så är det väl upp till den personen, och vill man inte så behöver man inte titta/kommentera, det är väl upp till var oh en tycker jag, eller?? så bli inte så upprörd NI som vill bry er om villken han är med och vad som händer runt han och dom han dejtar/träffar....

Men jag säger bara when bieber smile i smile, right?

Date:2010-12-28 - Time:09:48:49
Site: http://lifeaccordintobetty.blogg.se/
Name: Nånting.

Jag håller 100% med henne som skrev kmnt på bilden . Men samtidigt tkr jag oxå att det faktiskt är lite sorgligt att han är med en tjej. Han är ju Justin, söta singelkillen som alla vill "ha". Men det är oxå skrattretande att vissa tror att han kmr gifta sig med dom. Justin har ett eget liv, han är inte bara vår. (: . No offence.. <3

Date:2010-12-28 - Time:10:06:19
Name: du vet vem

där tog anonymen mina ord ;)

Date:2010-12-28 - Time:10:16:16
Name: matilda

asså hur kan man posta en sådan kommentar? Ni stalkar han inte (kanske lite HAHAH) men ni gör det för att ni tycker det är kul & att ni är belibers! Ni blir ju inte avundsjuka... sen den bilden med purity ringen, ifall man kollar riktigt noga på hennes hand kan man se att den är photoshoppad ;)



Men eran blogg är BÄST! Jag o min kompis läser den o asså när jag hittade denna blev jag skitglad, ÄLSKAR DEN!

Förtsätt så här :)

Date:2010-12-28 - Time:10:34:02
Name: meyav

ja det är lite onödigt att alla ska gå på tjejerna justin hänger med. Men yasmin har så många " haters" för att folk tror att hon utnyttjar justin!

Iallafall.. selina har ju inte gjort nåt taskigt eller nåt dom är bara bra vänner så låt dom vara med varandra och sluta bry er om hon har nån ring på sig eller inte ! hehe ... nu kan alla sluta " bråka/chafsa " här och så kan vi istället försöka få hit honom :) För alla kan ju inte åka ner till danmark ( jag får inte -.- ) Så ... nu fortsätter vi utan något chafs, bråk , eller nåt liknade :P

Date:2010-12-28 - Time:11:04:12
Site: http://meyavoo.blogg.se/
Name: M

Date:2010-12-28 - Time:11:14:44
Name: Nino

Men ojj! jag trodde hon hade något emot er bloggare! ... Att ni blir sura för att Justin är med andra tjejer och så. Men nu förstod jag bättre när hon skrev det tydligare! Jag tycker såklart också att det är fel att vissa kommenterar inläggen med massa hatbrev ! det är ju liksom hans liv och han får göra precis vad han vill! Sen har hon skrivit andra saker som jag inte höll med om men jag orkar inte ta upp det nu. AJa peace

Date:2010-12-28 - Time:11:16:19
Name: Mia

Håller med tjejen och den kommentaren fick faktiskt mig att tänka efter lite... Asså vi är helt vanliga

Människor som sitter och läser om en annan killes liv och liksom följer honom var han än är ganska läskigt faktiskt .. Jag hade iaf inte vilja ha någon som följer mig 24/7 :) nu är detta inget hat mot er bloggare eller ni som läser den (även om det kanske verkar så) så inga som blir sura över denna kommentaren nu :) sen tycker ja det är riktigt löjligt när folk blir sura över att Justin är med tjejer ? Jag menar han är 16 år låt honom va förfan ni känner ju inte äns honom ... Nu är jag ingen hater jag är en beliber men den där kommentaren får iaf mig att följa honom 24/7 :) så hejdå bloggen :(

Date:2010-12-28 - Time:11:24:09
Name: Anonym

HAHA HÅLLER MED

Date:2010-12-28 - Time:13:55:04
Name: rachel

jag vill bara säga att allt är möjligt?

och det finns jättemånga därute som gillar han för hans personlighet som mej.

och ni har väl inte glömt vad justin brukar säga?

NEVER, SAY , NEEEEVER !!

Date:2010-12-28 - Time:14:04:31
Site: http://rachelsshamon.blogg.se/
Name: Manal - Mitt liv som tonåring

I agree

Date:2010-12-28 - Time:15:19:46
Site: http://baratawfik.blogg.se/
Name: Emelie

haha, det är ju ert jobb att berätta vad som händer "in the bieber world" om ni inte skulle sagt något skulle det säkert bara komma någon kommentar om det xd ni gör ett grymt bra jobb ska ni veta!<3

Date:2010-12-28 - Time:15:43:23
Name: Saga

Ibland kan det kännas lite som att hela ens liv snurrar runt vad justin gör, jag menar att vi fans sitter framför datorn, inne på twitter och försöker bli följda av honom.

Man kanske sitter framför datorn hela dagen och i en halvtimme går och gör något annat, bara för att sedan komma tillbaka och se att man precis har missat honom.:(

det är ganska frustrerande om ni frågar mig.

jag håller med om allt ni skrev innan, ni på bloggen är såna fans som man respekterar inte galningar som vill gfta sig med honom eller döda varje tjej han ses med:)

Tack för att ni gör ett så bra jobb:)

/Saga

Date:2010-12-28 - Time:15:48:06
Name: Michelle :)

Haha , snälla anonym visa upp dig lite? Stå för det du säger iställer för att vara anonym.

Jag håller med dig .

Vissa börjar hata på den man är med...jag visst för man drömma...justin gillar dom sum är brunetter ''YEY'' tänker man typ (om han sa så tog det eftersom jag är brunett) Men snälla man hatar inte på tjejerna han är med. Eller inte jag. Jag tycker det är gulligt , roligt för hans skull. Jag bor 72349w7492349238 mil i från han, aldrig att jag tror han skulle bli min kille liksom..

Date:2010-12-28 - Time:18:24:31
Site: http://michellealejandra.devote.se
Name: Anna

sååå himla rätt! visst, jag kan stolt kalla mig för belieber. Men betyder det att jag ska följa exakt varje steg han tar? Betyder det att jag ska börja skrika och hoppa upp och ner när jag hör hans namn? Betyder det att jag måste hata varje tjej han är med? jag tycker att om man gör allt det här, och mycket mer, så är man ingen riktig belieber. When Justin smiles, we smiles, right?

Date:2010-12-28 - Time:19:26:56
Site: http://annabergman.devote.se
Name: T

Ärligt talat nu, hade hate twittrarna varit riktiga Belibers hade dom av alla blivit glada för hans skull. Att han faktiskt hittar en tjej som tycker om Justin Drew Bieber och inte den artist han är. Lägg energi på att vara glad för hans och hans tjejs skull istället för att skicka massa onödiga hates.

Det är min åsikt.

Date:2010-12-29 - Time:15:30:42
Name: suad

Jag håller med till 100%

Allt tjejen ´har skrivit är rätt, och sant

Om man nu är ett stort faann av justin och om man älskar hnm, då borde man tillåta hnm vara med vem han vill elr rättare sagt älska vem han vill:D

Date:2010-12-29 - Time:22:44:46
Name: Suad

Och uste glömde oxå skriva att man borde vara glad att Justin hittar en han älskar, vem hon en är;)

Date:2010-12-29 - Time:22:48:05
Name: Fanny

Men gud vad tjejen dampar ur! Ta det lugnt.



Tittade in på den här bloggen och tycker att det är en riktigt bra fan-sida med super bra uppdatering, bra inlägg, snygg design. Ja en toppen bra hemsida helt enkelt! (:



Är egentligen inte inte ett fan av Justin Bieber, men jag tycker han är bra. Jag har väl blivit liiiite smittad av min kompis som är fullständigt galen i honom. ;)

Date:2010-12-30 - Time:20:51:22
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: