Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-02-17 / FILED UNDER: Intervjuer & Artiklar

Justin Bieber: 'Miley Is Not My Type..'



Justin Bieber chattade med Z100 DJ värd TJ om ifall han kanske kunde tänka sig att dejta några av tonårs drottningarna Miley Cyrus och Selena Gomez. I Hollywood i din åldersgrupp vem vill du dejta eller veta mer om...? Vad sägs om Miley Cyrus?
Justin: Nooooooooo.. Not my type.

TJ: Det måste väl finnas någon i Hollywood i din åldersgrupp.
Justin: Jag vet att du försöker få ut det här svaret ur mig. Jag tycker att Selena Gomez är vacker, men jag gillar inte henne så. Jag tror hon är söt. Jag tycker att hon är en sötnos.

För att lyssna på hela intervjun klicka HÄR!


Name: Beatrice

bra att han inte gillar miley, hon är så bitchig :/

Date:2010-02-18 - Time:16:14:53
Site: http://beatricepaal.blogg.se/
Name: hanna

justin bieber ar so cute whit miley cyrus

Date:2010-07-30 - Time:22:10:59
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: