Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-02-20 / FILED UNDER: Prylar & Postrar

Några tidningar med Justin som finns i pressbyrån.



Jag har fördjupat mig i ämnet "Tidningar med Justin i" och här är mitt resultat. De två första tidningarna är amerikanska och den två nedersta är från Tyskland. De finns i Pressbyrån (oftast i de större pressbyråer) och kostar över 50kr/st.

Japp Nicolina, det numret av Star Pics har jag. Vill man köpa Tyska och Amerikanska tidningar är det vissa utvalda Pressbyråer som gäller - dom som heter "Press Stop" finns det oftast mest i. närmast mig finns det i Nacka Forum - där brukar jag bo nästan..

Säg gärna vad ni vill veta mer om, så ska jag försöka fixa ett inlägg.

Name: Anonym

SHIET! brukar alltid köpa popstar och dem mag :)' älskr hnm, besök gärna min miley blogg

Date:2010-02-20 - Time:12:09:45
Site: http://mileyraycyrus.webblogg.se/
Name: klara :)

tigerbeat fanns också på pressbyrån när jag var där, och han e med jättemkt i den!!! :D :D

man kan vinna saker som han har signerat.. fast man kanske inte kan det i sverige.. aja, den kostade bara 70 kr (låter kanske mkt men det var sååå värt det!) <3

Date:2010-02-20 - Time:14:27:59
Name: L

jag har köpt en tidning på pressbyrån om heter M; (m-magazine) och där står det massor om justin och den kostar 40 kronor :D

Date:2010-02-20 - Time:15:39:19
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: