Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-02-11 / FILED UNDER: Svar på tal

SVAR: Justin till sverige?


SVAR:
Hihi vi har inte sagt ALDRIG SAGT att Justin ska komma till Sverige? Däremot vill vi verkligen det.. Nej jag (Matilda) tror inte heller att chansen är så stor eftersom riktigt stora artister inte är stora alls här. Men ska han komma måste det såklart visas intresse för honom - vilket vi kämpar på med som tusan. Liksom, även om chansen är liten, varför inte ta den?

Jag (Nicolina) stör mig på denna kommentar.. vet egentligen inte varför och det känns dumt.. Vi har aldrig sagt att han ska komma till Sverige >.< Vilket gör mig en aning irriterad (?).

(Matilda hoppas det var okej att jag ändrade lite i din text? :) <3)


UNDERBARN, SÄND FRÅN OVAN <3,

Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: