Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-06-20 / FILED UNDER: Justin-kunskap

Justin Kunskap del 5



Det var ju så längesen så jag tänkte köra en ny del!



Många undrar vem Thatrygood är på Twitter. Justin har twittrat om honom och lagt upp flera videor där han säger "Aw Come on". Det är hans replik som han kör hela tiden, haha.
Killen heter Ryan Good och kommer från Palm Beach, Florida. Förut var han Ushers assistent men när Scooter Braun startade Justins karriär anställde han Ryan åt Justin.
Ryan är egentligen ingen stylist men hjälper honom att klä sig snyggt. Eller som Justin själv kallar honom, hans "Swagger Coach".

"I have a swagger coach that helps me and teaches me different swaggerific things to do. He has helped me with my style and just putting different pieces together and being able to layer and stuff like that." sa Justin i en intervju med Kansas City Star.



Klicka här för att se alla delar av Justin-kunskapen.


Name: F'

eran blogg är så grym! älskar justin :D

Date:2010-06-20 - Time:23:54:29
Site: http://lilmissshy.blogg.se/
Name: carmen

JUSTIN BIEBER FÖLJER MIG PÅ TWITTER :D:D:D:DDD:D:D:D hände för typ 5 min sen.

http://twitter.com/carmenbeliber



ville bara dela med mig av glädjen(a)

Date:2010-06-21 - Time:00:16:23
Name: SOFIA BIEBER

tänkte bara säga!!!!



JUST NU tittar jag på MMVA's LIIVE !!!

på hemsidan

http://www.ustream.tv/channel/kisalacast



Justin bieber har redan vunnit 2 priser och det var fantastiskt att se honom vinna sin första award någonsin LIIIIVEEEEEE!!!

plus DAN the man tweeta nyss att han o JB har sång uppvärmning och att de ska på scenen när som helst !! även om klockan är över 4 på natten sitter jag o väntar , jag är en SANN belieber !! nu är reklamen slut och jag hoppas JB ska på scenen .. (bästabloggen)

Date:2010-06-21 - Time:04:08:46
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: