Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-06-09 / FILED UNDER: Svar på tal

Nu ska Matilda fylla bloggen med en massa nya inlägg.. haha!


Svar: Det var faktiskt jag som skapade bloggen från allra första början så även om Nicolina ville sparka mig kan hon aldrig göra det. Jag bloggar faktiskt mer än ni tror. Visst, ibland hittar Nico vissa nyheter innan mig och jag går i nian och har faktiskt ett privatliv så jag kan inte sitta vid datan hela tiden.
Jag gör mer än att säga att jag har bloggen. Kan ni sluta klaga?!

(Nicolina skriver): Haha! VARFÖR skulle jag ens tänka på att "sparka" dig..? ;)

Name: beatrice

lyssna inte på dem som bara klagar. ta år er av det positiva istället ;)

Date:2010-06-09 - Time:16:40:17
Site: http://beatricepaal.blogg.se/
Name: Lisa

Vem lisa?

För när jag läste det så trodde jag att jag hade skrivit det

Date:2010-06-09 - Time:16:51:20
Name: juliaaa

Jag tycker du är bra :) jag tycker båda ni två är bra!!

Date:2010-06-09 - Time:16:55:37
Name: Anonym

håller helt klart med det Matilda skrev!

hon kanske har ett eget liv som hon vill leva på riktigt,istället för att sinna vid datorn hela dagarna!

visst kan man sitta ibland,men skulle ni tycka det var så kul att sitta vid datorn & leta nyheter & fakta hela dagarna?!

skärp er alla.

ni ska vara glada för att dom äns hal bloggen..95% av allt ni kan om Justin,har ni lärt er härifrån!

Date:2010-06-09 - Time:16:59:46
Name: J B M U S I C ♥

Jobbigt med sånna kommentarer. Ta inte åt dig! :)



Folk verkar inte fatta hur mycket jobb det faktiskt ligger bakom alla inlägg o.O

Date:2010-06-09 - Time:17:00:39
Site: http://jbmusic.blogg.se/
Name: izabella ♥

Det stämmer inte!

du bloggar också, men som du skrev så kan man inte sitta vid datorn hela tiden.

och om nicolina hittar nyheter före dig så kan du ju inte ta samma?

men ni gör ett jättebra jobb så skit i dom som klagar! ;D<3

Date:2010-06-09 - Time:17:08:43
Name: Mickis

tycker att båda ni är bra på att blogga :)

Date:2010-06-09 - Time:17:12:15
Site: http://mmicckis.blogg.se/
Name: jessica

Asså jävla fittor! Dom har ett fucking privat liv gemfört mig dig som sitter fast klistrad i data stolen och väntar på att de ska komma fakta om JB! Snälla om hon människan vill ha fakta så jävla mkt så kan hon ju gå och ta reda på det själv!

Date:2010-06-09 - Time:17:32:43
Name: jag och ingen annan xD

jag skulle aldrig klaga på eran blogg eller om er !!?

den som gör de e ju en konstig och idiotisk person

ni får ju göra vad ni vill! eller?

Date:2010-06-09 - Time:17:52:55
Site: http://nalledu.blogg.se/
Name: Verran ♥

Fett synd om den som skrev kommentaren :O? Du och Nico är ju bära bloggarna på länge!

Date:2010-06-09 - Time:17:57:09
Site: http://crazyverran.blogg.se/
Name: emma

alltsåå åååååh!!! ja blir så himla sur!!!

de spelar ingen roll vem som uppdaterar först eller inte huvudsaken är ju att dom uppdaterar, right!!! och nej, du matilda du gör ett jätte bra jobb <33 och nicolina med <33 och du ''lisa'' du skulle nog inte kunna göra lite bra jobb som dom!!! din röv



ps. eran blogg är SUPER BRA LÄSER DEN VARJE DAG<33 och ta inte skit från folk with no life!! bästa bloggen <33 ha ett skönt sommarlov! ds.

Date:2010-06-09 - Time:18:01:01
Name: ZARAFSHAN-BIEBERFEVER

HÅLLER MED MATILDA FÖR ALLA HAR PRIVATLIV OCH Kan inte SITTA FRAM FÖR DATAN HELA TIDEN!!!!!OCH SLUTA KLAGA PÅ MATILDA FÖR TACK VARE HENNE SÅ FINNS DEN HÄRA SUPER BRA BLOGGEN OM SÖTNOSEN JUSTIN BIEBERRRRRR!!!!!!!

Date:2010-06-09 - Time:18:19:16
Name: Anonym

men gud jag blir så irriterad på hon lisa! men matilda skit i dom du var den som hade bloggen från första börjar inget illa mot nicolina med du bestämmer väl själv hur mycket du bloggar och det är inte ditt fel att du inte hinner sitta och söka justin nyheter hela dagarna ;s du har ju ett liv utanför justin bieber och bloggen jag tycker du gör ett bra jobb med i alla fall! :D<3

Date:2010-06-09 - Time:18:35:05
Name: Selma

FYFAN!! vilka människor det finns!

Date:2010-06-09 - Time:19:00:32
Site: http://bieberjustin.blogg.se/
Name: linnea'

men, gud vad dålig stil...

jag förstår dig för man hinner inte sitta vid datan hela tiden, & om det är någon dag som man inte har något plugg eller så, så orkar man inte sitta vid datan & blogga hela tiden! man måste liksom få ett eget liv;)

är heeelt på din sida!

Date:2010-06-09 - Time:19:32:32
Site: http://linneakaremo.blogg.se/
Name: Jossann

Jag kan aldri klaga på dej!, om du har skapat världens bästa blogg så är de svårt för mej att hitta ngt dålit!;o<3

Date:2010-06-09 - Time:19:46:41
Name: nicolelovesjustinbieber

Asså seriöst! Vem fan skriver en sån kommentar!? Så jävla taskigt! Ta absolut inte åt dig, ni bloggar ju hela tiden haha ;) Och som du säger, man har ju ett liv utanför datorn, men tydlingen har inte "lisa" det...lol. Fortsätt som ni gör, för ni gör ett super bra jobb!:D <3

Date:2010-06-09 - Time:20:12:38
Name: EmelieLoveJustinBieber <3

Go Matilda , go go Matilda x)

Date:2010-06-09 - Time:20:36:08
Name: Lisa

Hahah fan va omoget! Du gör ett jättebra jobb Matilda!! <3

Date:2010-06-09 - Time:21:23:00
Site: http://swedishhidiot.blogg.se/
Name: melinda

HAHA FAN VAD SUR JAG BLIR PÅ DEN SOM SKREV KOMMENTAREN.



MATILDA ÄGER BLOGGEN. MATILDA STARTADE BLOGGEN. MATILDA HAR ALL RÄTT TILL BLOGGEN. HON FUCKING STARTADE DEN. NICOLINA GÖR INGET

Date:2010-06-09 - Time:22:35:12
Site: http://shakeiit.blogg.se/
Name: Lisa

Ska bara säga att när jag lägger upp en kommentar så heter jag Lisa B

Eftersom att lisa som skrev skit om Matilda var inte jag det var en annan

Date:2010-06-10 - Time:14:00:40
Name: annah

hahah , så jävla respektlöst att skriva så till dej matilda . jag går också i nian och fattar hur sjukt mycket man har att göra nu dom här sista månaderna som vi har gått igenom . Du kanske lix vill lyckas i skolan och ha ett liv för man kommer ju antagligen inte kunna överleva på att blogga åt såna sjuka människor som hon lisa . . .

nicolina & matilda ni är sjukt duktiga och ibland har man helt enkelt inte tid till att blogga !

ni som läser bloggen: LEV FÖR FAN MED DEET !!

Date:2010-06-10 - Time:14:12:20
Site: http://annahahmadih.blogg.se/
Name: Anonym

@Melinda Nicola gör faktis också nåt, nu e du liite taskig mot nicolina hon skriver faktis inlägg men Mathilda gör också det

Date:2010-06-10 - Time:15:01:43
Name: Anonym

Stackars hon som skrev inlägget men det e rätt åt henne



Date:2010-06-10 - Time:16:56:11
Name: Anonym

kommentar* råkade säga fel på förra komentaren jag skrev rätt åt lisa som skrev inlägget men jag menade ju kommentaren

Date:2010-06-10 - Time:16:57:18
Name: Laura

Hhahh , vad många det är som heter Lisa i den hära kommentarfältet! :D

Date:2010-06-11 - Time:12:43:53
Site: http://mummz.blogg.se/
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: