Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-03-31 / FILED UNDER: Intervjuer & Artiklar

Justin pratar om sitt körkort.


Bild från Justin's födelsedag då han fick sin Range Rover (black) från Usher (:

Tränar du på att köra?
Justin:
Jag kan inte vänta med att få min licens. Jag körde en hel del med mitt tillstånd omkring i Atlanta. Jag var jätteglad för friheten och ansvaret som följer med det, men jag förstår att jag måste vara smart och ansvarsfull.

Vem har lärt dig att köra?
Justin: Min pappa lärde mig att köra, så jag har honom att tacka. Jag tror jag är en bra förare. Jag har en ganska bra känsla bakom ratten.

Vad är den mest nervpåfrestande delen med att köra bil?
Justin: Jag älskar min mamma, men jag tror att hon är nervös att låta mig köra. Jag berättar vem jag går ut med och vart vi är på väg. Jag är inte riktigt nervös när jag kör. Jag tror att när du är ett stökig, då hamnar du i trubbel.

Vilket är ditt bästa råd för att få godkänd på körprovet?
Justin: Se till att plugga, haha!


Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: