Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-03-31 / FILED UNDER: Justin till Sverige

Mail från Universal: JUSTIN KOMMER!

Josefin mejlade Universal och print screenade svaret åt oss:

det här är helt sjukt.. vet ni hur länge jag väntat? vet ni hur mycket jag har önskat att den här dagen skulle komma?
nu till grejjen..
Vad ska Josefin mejla tillbaka? vad vi ska göra för att visa Justin hur mycket vi älskar honom och vill att han kommer hit?

Zara har också haft kontakt med några som jobbar på Universal. Hon fick svaret "Justin kommer nångång i maj, vet inte säkert när. Han kommer inte att ha konsert men kanske sjunga några låtar nånstans och signera skivor"
Precis vad jag misstänkte, visste att han inte skulle ha någon konsert eftersom turnèn inte börjat ännu..

Name: klaudia

OMG yees vad glad jag e just nu:D

Date:2010-03-31 - Time:15:38:50
Name: sanna/sam

FAN VAD BRA OMG!!! GANSKA DÖD

Vi kan göra fanvideos typ? Eller nånting sånt!!

Date:2010-03-31 - Time:15:52:35
Site: http://justsam.blogg.se/
Name: anna

OMG I CANT ANDAS, SKJUTER AV GKÄDJE, FY FAN VILKEN DRÖM JAG LEVER I JUST NU < 3 AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH

Date:2010-03-31 - Time:15:58:14
Site: http://aannanp.devote.se
Name: Frida

COOOOOOOOLLLTTT!!! I'LL BE THEREEE!! !:D :D: D: :D:D : D

Vi kanske kan göra en video ja, typ där vi säger hur myckeet vi vill att han ska komma hit eller något.. :D:D:D:D:D:

Date:2010-03-31 - Time:16:03:08
Name: anna

ni skulle kunna skriva på eran blogg att alla ska göra en kort video där vi säger att vi vill att han ska komma till sverige och, sen sätter vi ihop allas videosar och show our love for him < 3

Date:2010-03-31 - Time:16:13:01
Site: http://aannanp.devote.se
Name: Anonym

jag tror jag vet när han kommer :)

Date:2010-03-31 - Time:16:23:02
Name: Sofia

ååååååh jag är upp över öronen lycklig för tillfället! :D

så fort ni får reda på vart i stockholm, ut med det på bloggen!

:D:D:D:D

Date:2010-03-31 - Time:16:28:12
Site: http://sofiaapersson.blogg.se/
Name: Amanda

Att i gallerian precis när han kommer så börjar alla fans sjunga på onte time, baby OLLG elr någon av hans låtar. asså han sjunger inte eller nått utan alla fans börjar sjunga. skulle vara ganska mäktigt. :D

Date:2010-03-31 - Time:16:32:53
Name: felicia

jaa amanda, det låter som en jättebra ide! :D

men vad menar du med gallerian? :)

Date:2010-03-31 - Time:16:36:16
Site: http://feliciasmeds.blogg.se/
Name: Sofia

vet ni hur mycket han kommer synas?

jag bor lixom nere i Skåne. jag vill sååå gärna upp, men föräldrar ni vet.. så snälla säg att det är mer 'n typ, 5 minuter? :)

Date:2010-03-31 - Time:17:15:30
Site: http://sofiaapersson.blogg.se/
Name: Emma

åååååh fa nvad glad jag är just nu! men alla som vill kan väl skicka in en kort video när man säger hur mkt man vill att han ska komma och sen kan ni klippa ihop den till en enda?

Date:2010-03-31 - Time:17:55:53
Name: :)

ja det med videon är en bra ide, men vad för video, ska alla fans skicka in en kort snutt där dom säger något bra om han och att han ska komma hit, och sen att nån sätter ihop den,elr bara med bild och text elr hur menar ni ? :)

Date:2010-03-31 - Time:17:58:49
Name: Saga

OMG äntligen !! fan vad jag är glad just nu !!

nu hoppas jag bara att jag kan åka upp.. eftersom jag bor i skåne :(

Date:2010-03-31 - Time:17:58:51
Name: anna

Jag fick just också ett mejl av dom där de svarade:

Ännu är inget 100 % bokat, men det lutar att han kommer i början av maj. Dock kommer han inte ha någon konsert utan är bara här för ett PRbesök. Håll koll på våran hemsida, där uppdaterar vi er med all ny info.



DOM SKRIVER JU OLIKA TILL ALLA? :S

Date:2010-03-31 - Time:18:18:02
Site: http://aannanp.devote.se
Name: beatrice

omg va kul!:D<3

Date:2010-03-31 - Time:18:22:15
Site: http://beatricepaal.blogg.se/
Name: tina

Jag är helt överlycklig just nu!!!!

Och även jag hoppas att jag kan komma upp till stockholm i sånna fall. Men är lite tveksam på om jag skulle kunna det, tror nog inte att jag har sån tur att faktiskt få se justin irl, men det är alltid något man kan hoppas på :)

Date:2010-03-31 - Time:18:24:41
Name: Anna

YES! GUD VA KUL!!!



när kommer stilmallen till designen?

Date:2010-03-31 - Time:19:03:52
Site: http://annaahsplace.blogg.se/
Name: Zara

Det var samma tjej, Fanni Hjorth! :P bara så du/ni vet!

Date:2010-03-31 - Time:20:03:51
Name: Ubah

ÅÅÅÅHH !!! jag skriker och gråter av glädje just nu, har typ väntat på det här i EVIGHETER !! men lixom mina förläldrar har lovat att jag får åka på konsert ifall han skulle(villket jag verkligen hoppas på)jag bor ända i örebro , och om det är pr-besök kanske jag inte kommer att få åka till sthlm, för att det kan finnas en risk att jag inte träffar honom då, men jag ska be&hoppas på att han kommer, jag har verkligen väntat i evigheter... JAG & REBECCA åker dit tillsammans om det blir någon konsert... TACK FÖR ALL INFO; CHHÄÄRLEK TILL www.justindrewbieber.blogg.se , bästa jb-bloggen !

Date:2010-03-31 - Time:20:21:56
Name: Anonym

Vilka var spellistorna som hon bifogade

Date:2010-03-31 - Time:21:40:37
Name: emmelie

yes... man har ju längtat efter att han

ska komma till sverige :D

Date:2010-03-31 - Time:21:41:18
Site: http://emmeliesalonen.blogg.se/
Name: Anonym

yeeeeeeess jaag vill så gärna gååå !!!men föreldrana ni vet .........



så jag toro inte jag kommer kunna gåååå :(((((

Date:2010-04-01 - Time:21:31:47
Name: Sara

Ni får lova att skirva när han kommer & vart har kommer att vara så fort ni får imorfmation! <3:D



WWIIIHOOO !!!!!

Date:2010-04-02 - Time:12:38:50
Name: Olivia Westin

Vi borde göra en fan video. Jag skulle kunna göra en video, exempelvis att massa fan filmar när dom säger I LOVE JUSTIN BIEBER! och I'M A SWEDISH JUSTIN BIEBER FAN! ..också klipper vi ihop det i en film? Sedan publicerar vi på youtube. Jag är helt klart frivillig att göra en...haha.



Mhv Olivia<3

Date:2010-04-02 - Time:22:45:18
Site: http://picturefreak.blogg.se/
Name: hanna

fråga henne hur vi i sverige kan göra för att få justin att komma till sverige .

så han kan se hur mkt vi älskar han och vill att han ska ha en konsert .

men jag ska skicka in ett klipp till den dära fan videon. asso den som näsan ska bli som lady gagas. så ska jag ska säga : "justin , please com to sweden, i love you so mutch".

men jag tycker alla borde göra det .

men fråga henne om hon har ngt annat förslag ;D

Date:2010-04-11 - Time:00:26:53
Name: Agnes

OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG.........

Jag menar OMJOMJOMJOMJ<3<3<3

JUUUUSSTTTTIIIINNNN<3

Date:2010-04-11 - Time:14:03:24
Site: http://ohmyedwardd.blogg.se/
Name: maalin

hihi jippie :D

syn att det inte blir ngn konsert ;P

men vi vill ju ha honom hit så vad ska vi göra..

Senska tjejer är smarta så hm ja en namnlista XD

Date:2010-04-11 - Time:19:40:29
Site: http://fifun.blogg.se/
Name: hanna

Fråga vart i stockholm det kommer vara, lixom vart kommer han spela och signera ? (:

Date:2010-04-11 - Time:20:24:00
Site: http://pusssycatdolls.blogg.se/
Name: anxhelaa

Jag tycket lixom också att alla fans här kan typ göra ett litet klipp och kanske skicka det till er och sedan klipper ni ihop det??? hon kan ju svara med ideen de flesta har och fråga om det är bra?? och kommer ni skriva direkt när ni får reda på vart han kommer vara,när, om han kommer sjunga/signera?? ;D♥

Date:2010-04-17 - Time:15:40:56
Name: Melina Sayyah

YEEEEEEEEES,, äntligen kommer han!! gud va glad jag blir nu :P men jag bor i göteborg..hoppas han kommer hit också..men annars får jag väl försöka ta mig till stockholm på ngt sätt :)

jag har faktiskt ingen aning vad vi kan göra för att visa hur mycket vi gillar honom här i Sverige, men kanske starta en grupp på facebook ? :D

ni får jättegärna säga till om det finns något jag kan göra..är en äkta belieber så jag gör allt för att få hit hom :P

Jättefin blogg förresten ;)

Date:2010-04-19 - Time:22:53:07
Site: http://twitter.com
Name: Melina Sayyah

YEEEEEEEEES,, äntligen kommer han!! gud va glad jag blir nu :P men jag bor i göteborg..hoppas han kommer hit också..men annars får jag väl försöka ta mig till stockholm på ngt sätt :)

jag har faktiskt ingen aning vad vi kan göra för att visa hur mycket vi gillar honom här i Sverige, men kanske starta en grupp på facebook ? :D

ni får jättegärna säga till om det finns något jag kan göra..är en äkta belieber så jag gör allt för att få hit hom :P

Jättefin blogg förresten ;)

Date:2010-04-19 - Time:22:54:29
Site: http://twitter.com
Name: ...

http://www.youtube.com/watch?v=Ap_ONciNJd8&feature=related vid typ 01:15 frågar en tjej om han vill gå på bal med henne i maj och han svarar att han inte är där då ;D<3 ennu ett bevis:)

Date:2010-04-24 - Time:20:27:33
Name: Hannaa!

en video vore ju coolt, men hur skulle vi kunna säkerställa att han ser den?

jagmenar, det finns många bieber videos :P

jaghoppashoppashoppas verkligen att jag kan åka till sthlm då!

Date:2010-05-01 - Time:10:57:25
Name: Madde

har justin bieber varit i Sverige än? I så fall när var han här?? Om han inte har varit här snälla säg när han ska komma till Sverige och vart han ska vara och vart man kan få tag på biljetter!! Även om han inte ska ha en konsert snälla säg när han ska komma och vart han ska vara och vilken tid!! :)

Date:2010-07-30 - Time:21:41:56
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: