Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-03-23 / FILED UNDER: Svar på tal

Q & A's

Har ni frågor och vi inte svarar på kommentaren så är chansen större att ni får svar i på Bloggsvar boxen i menyn!

Det är också ofta folk frågar saker som faktiskt står i inlägget de kommenterat, som t.ex. mina Justin bilder. Jag visste att folk skulle fråga så jag skrev i inlägget "till er som undrar var jag fått allt ifrån: många många månadspengar har gått åt till tyska tidningar som t.ex. Bravo från Pressbyrån/Presstop. Vissa bilder är utprintade som ni ser - på min pappas jobb finns en otroligt bra skrivare som jag fått låna :)"
sen har flera frågat "Var får du allt ifrån?" Läs, snälla, läs!!


Name: monia

kjempe søtt bilde av han! :-))

Date:2010-03-23 - Time:19:07:57
Site: http://moonia.blogg.no
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: