Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-03-29 / FILED UNDER: Svar på tal

Vanliga Frågor

Vi får många kommentarer med en massa frågor, ibland besvarar vi dom men sedan får vi samma fråga om och om igen.. så ja här får ni svaren på de vanligaste grejjerna ni brukar undra över!

Kommer Justin till Sverige?
Konserten i Globen 30 April var helt fake, det var en privatperson som lurades. Ryktena om att han skulle hit i slutet av Mars och göra PR är inte heller sanna, hallå det är den 29 Mars!!
Nu har reklam på Spotify börjat säga att han kommer i maj!
Jag och Nico är heltaggade, det här har vi väntat på i evigheter! Om han kommer hoppas vi att träffa måånga läsare!!
Och nej, vi vet inte vilket datum han kommer, om det blir en konsert eller något. Det enda vi vet är att det blir i maj!

Hur lång är Justin?
Ungefär 1,63-64 cm.

När fyller Justin år?
Han är född den 1 Mars 1994.

Hur mycket väger Justin?
ojoj det har vi faktiskt ingen aning om..

Vart kan man få tag på hans skivor i Sverige?
Jag har slutat köpa skivor i affärer helt så jag har ingen aning om vart man kan hitta dom, men fråga på t.ex. Åhlens och alla andra skivaffärer! Jag har beställt mina skivor på CDON.COM.

Vart får ni tag på alla bilder, news osv?
Vi har letat över heela internet och hittat en massa sidor om Justin. Så Googla på! Mycket får vi från Justins Twitter, där får man lätt reda på nyheter snabbt.

Vem gör era designer? I vilket program fixar ni bilder?
Nicolina är kodningsproffset så hon står för stilmallarna, men jag, Matilda, har gjort dom senaste headrarna. Vi båda har Photoshop CS4!

Hur gamla är vi?
Nicolina är 95a och jag, Matilda, är 94a (dock nästan 95a, född sent på året)

Var får vi tag på alla Justin postrar och bilder?
Jag köper utländska tidningar från lite större Pressbyråer. De heter Press Stop, klicka här för att se var din närmsta butik ligger. Billigast är Tyska Bravo där Justin brukar vara med, kostar runt 30kr tror jag. På den senaste tiden har Justin börjat dyka upp i svenska tidningar som Frida och Julia. Här på bloggen skriver vi självklart vilket nummer och vad som finns i!

Något mer ni undrar över så tar jag upp det i det här inlägget?

Name: Oliwia

Hur mycket väger Justin ?

Date:2010-03-29 - Time:21:07:36
Site: http://shuttershadessun.blogg.se/
Name: feliiciia

Vet ni säkert när Justin kmr??? :D

skulle va så jävla roligt att fara på hans konser :D

Date:2010-03-30 - Time:14:01:46
Name: becca

asså shit jag dör om han kmr hit i maj :D:D<33 men är det helt säkert liksom? för spotify skulle väl inte ljuga liksom? :O

Date:2010-03-30 - Time:15:30:55
Name: sofia

Han sa på en intervju på chealsea lately 2010 att han vägde 110, vilket är ungefär 50 kilo i sverige, haha :)

Date:2010-04-18 - Time:17:31:34
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: