Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-05-28 / FILED UNDER: Fredagscollage

FREDAGSCOLLAGE


Namn: Sofia - www.tussaninheaven.blogg.se
Jag valde att sätta ihop domma bilderna till ett collage eftersom jag ÄLSKAR Justin Bieber & jag hade sjukt svårt med att välja ut bilder men jag tog domma för att det är från mina favorit photoshoot.
Jag har Bieber Fever som många andra och jag ÄÄÄÄLSKAR HONOM :D


Namn: Frida
Jag valde de två bilderna för att båda har två helt olika kännslor...
Den i bakrunden visar han passion, den är min favvo bild, han ser så mogen ut. Den andra visar Justin Bieber, den riktiga liksom.. söt, charmig och kärleksfulla lilla killen som vi alla älskar.
Han man blev förälskad i ;)


Vad är FREDAGSCOLLAGE?
Fredagscollage publiceras varje vecka på fredag. Du kan skicka in ditt collage under hela veckan, kommer det inte med samma vecka som du skickade in det kan det endå komma med nästa vecka! Collaget kan vara gjort i vilket program du vill och ett tips är att ha någon liten text med på collaget för piffa till det. Ditt collage skall skickas in till [email protected] där du skriver ditt namn, blogg/twitter och VARFÖR du just valt de bilderna som du valt.

Name: Anonym

påmin om att rösta på SVERIGE!!!

vi ska klara detta!

Date:2010-05-28 - Time:16:04:00
Name: Anonym

inte för att kritisera men den översta collagen e jätte fin tycker bara att det borde vara en canada flagga istället för sverige flagga för han e ju från canada

Date:2010-05-28 - Time:16:47:02
Name: sofia

förlåt men er blogg börjar bli tråkig.

Date:2010-05-28 - Time:17:41:17
Name: maaryam

tips om en video som man lätt blir avensjuk åt!:(

http://www.youtube.com/watch?v=b1DA_rqG_TQ&feature=player_embedded

Date:2010-05-28 - Time:17:55:04
Site: http://smurfenochtomten.blogg.se/
Name: zarafshan-bieberfever

awww såå söta,gulliga,snygga och jätte fina bilder av sötnosen JUSTIN!!!!!!!!!!!!!!

Date:2010-05-28 - Time:18:19:14
Name: linnea'

läste igenom er bloggsvar & såg att ni hade fått en fråga om ni kunde lägga upp en film när justin bröt sin fot, så svarade ni att ni inte hittade det eller något, men man kunde söka på yt. skulle bara tipsa om att http://www.youtube.com/watch?v=uOscCvPlCGU är det klippet:) vid 0.15-0.16 så ser man att han snubblar till lite och det är då han bryter den ju;/ skulle bara tipsa om man inte orkar leta(;

Date:2010-05-28 - Time:18:35:34
Site: http://linneakaremo.blogg.se/
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: