Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-05-29 / FILED UNDER: Övriga videos

On the set of SOMEBODY 2 LOVE:



Haha så söt när han sitter där med den där rosa grejen i handen och när han får solen i ögonen 8D


Name: ilovejustinbieber

Hej Nicolina och Matilda. jag vet att ni inte kommer tro det. men förut för länge sen så hade Justin lagt ut en bild på sin msn på Twitter, och sedan gav han ut sin fanmsn, och det verkar som att de är hans, han skriver lika på sitt personmeddelande som han gör på Twitter han skriver om allt som händer. och om det skulle vara någon som ''ljög'' så skulle dom prata med oss på msn. men han svarar aldrig när man skriver till han och han har jämt ''visa som offline'' det verkar vara han och såhär skrev han idag, ''hey my little lovely fans i was just sending an email out to ya all cos i want to have a chance to talk to my fans reply with a message or something or maby even a question xx love you all xx

Det verkar vara han. men jag vet inte. men jag hoppas det. och faktiskt har han skrivigt att de är hans på sin egen Twitter för länge sen. ni behöver inte tro på de. men jag tror att de är hans :)

Date:2010-05-29 - Time:18:41:59
Site: http://feliciarosenborg.bloggplatsen.se
Name: zarafshan-bieberfever

du där uppe ilovejustinbieber kan du ge din msn till mig pleasee säg vad JUSTINSSS msn ärrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Date:2010-05-30 - Time:14:56:24
Name: johanna

you are a looser!!

Date:2010-06-07 - Time:10:15:33
Name: Caroline

loovee ya (yy'<3

Date:2010-06-07 - Time:10:16:44
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: