Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-09-27 / FILED UNDER: Intervjuer & Artiklar

"Justin kommer inte sluta som nästa MJ"



Justin som bara blir mer populär med tiden. Men kommer hans hektiska arbetsschema, isolering från samma ålder kamrater och hans ansvarsområden vid 16 års ålder få honom att sluta som andra tragiska barn stjärnor som Michael Jackson, Corey Haim och Lindsay Lohan?

"Jag tänker inte låta honom gå på fel väg. Inte en chans", säger hans manager, Scooter Braun. "Jag tänker inte låta det hända", berättar Scooter till Daily Mail.

Scooter, som kallar Justin "en stor kille som är omtänksam, smart och jobbar hårdare än någon vuxen jag någonsin arbetat med," vet att Justin är avsed för storhet och kommer inte att falla offer för drogmissbruk, alkoholism eller depression som andra barn världsstjärnor före honom har.

Justin, vars mamma Pattie Mallette reser med honom, har sagt att han tar en dag i veckan ledigt till att idrotta, koppla av, ta igen sömn, och umgås med vänner. Han studerar 4 timmar om dagen på vägen.
Det är en hektisk, ansträngande livsstil, men Justin verkar ta det bra än så länge.

Men trots att han har så många fans världen över, är fortfarande Justin blygsam och sansade omallt smicker.

"Det är inte äkta kärlek, säger han. "Du kan säga att det är, men det är inte. [Mina fans] vet inte vem jag är."

- Examinator
Vad tänker Justin egentligen!? Klart vi älskar och bryr oss om honom! :O ♥

Name: Olivia

Justin sårade mig nu </3 :(

Date:2010-09-27 - Time:16:17:19
Name: moa

jag blev faktiskt en aning sur när jag såg att han sa att det inte är ritkig kärlek. nej jag är inte direkt kär i honom, men liksom jag ahr älskat honom så himla länge nu, i 1år ca. och sen säger han att vi inte vet vem han är osv. blir faktiskt en aning sur. men älskar justin hursomhellst!

Date:2010-09-27 - Time:16:28:05
Site: http://camerapics.blogg.se/
Name: fanny

jag förstår honom, det är inte äkta kärlek. Asså vi känner honom inte, vissa har inte ens träffat honom. Såklart han har rätt att säga så eftersom vi inte älskar HONOM som den han värkligen är, vi älskar honom som den människa som media har visat oss .. :/ Jag skulle iallafall göra vad som helst för att lära känna honom! :) ♥

bieberlove ♥

Date:2010-09-27 - Time:16:50:38
Site: http://goliatsflicka.blogg.se/
Name: AnnG

Men det var ju förvrängda ors! Det var ju just det han förklarade i tweetet ni publicerade precis innan!

Date:2010-09-27 - Time:17:58:45
Site: http://kastasand.blogg.se/
Name: Anonym

michael jackson 90% fan juustin 10% ni 2 <3 men justin ska fan inte snacka skit om mj<3 han e bah wanna be han!

Date:2010-09-27 - Time:18:27:27
Name: amanda

helt ärligt så ligegr det något i vad han säger för allt vi ser och hör är från media och inte från han ;/ men han har rätt om jag ska vara ärlig

Date:2010-09-27 - Time:18:29:23
Name: abcdef

jag förstår justin och måste nog hålla med. men det går inte ihop med hur jag känner på nåt sätt

Date:2010-09-27 - Time:18:40:24
Name: vah

ni anade nt hur mkt ja älskade hnm men efter de här e jag en heater!"!!!

Date:2010-09-27 - Time:19:37:45
Name: Maja

Klart att vi ÄLSKAR justin!

Men asså han ksk inte tkr att alla visar det där.

När han kmr till Sverige ska vi visa honom att vi verkligen bryr oss om honom , och att vi gör allt för honom! :D

Date:2010-09-27 - Time:21:11:58
Site: http://majaaakarlsson.blogg.se/
Name: ML

men låt honom va herregud , han menar ju att ni inte vet vem han är , som person , ni ser bara justin som den söta sjungande idolen från Kanada. Förstår honom .. han ska inte behöva säga åt sina fans att sluta dödshota tjejer han umgås med , det är ju nästan sorgligt , give him some space!

Date:2010-09-28 - Time:17:12:39
Name: fellissia

Jag förstår ändå vad han menar, alltså vi vet bara en liten del av hans liv och har aldrig träffat honom. Jag menar, ja vi älskar honom,



det känns ju samtidigt sårande när han säger så.. <3

Date:2010-09-28 - Time:18:39:15
Name: Anonym

idioter, klart vi älskar honom, men vi kan inte vara KÄR i honom -.-

Date:2010-09-29 - Time:20:12:29
Name: Madde

asså, detta är väl vad han pratade om på twitter... Assså jag klarar mej bra med att han älskar oss fans för att vi alltid stödjer honom, men själv vet jag inte hur men jag bara ÄLSKAR honom :)

Date:2010-09-30 - Time:12:41:51
Site: http://madeleneskogs.blogg.se/
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: