Annonser från BloggPartner
DATE: 2010-09-27 / FILED UNDER: Intervjuer & Artiklar

MSN Starlounge:


Vi har redan blgogat om det här men ifall ni vill läsa det på MSN Starlounge's sida så är det bara att klicka HÄR.


Name: josephine

justin bieber är det finaste jag vet,

Date:2010-09-27 - Time:17:18:53
Site: http://josephineleekman.blogg.se/
Name: Ronya

Hej :) Har anordnat en fin fin tävling där man kan vinna affisher ( du får välja mellan många olika, bilder finns på priserna i inlägget ) och hur du ska delta m.m står också i inlägget som jag skickar länk på här nedanför :) Hoppas du deltar!!



http://makeawave.blogg.se/2010/september/tavling.html#comment

Date:2010-09-27 - Time:17:41:58
Site: http://makeawave.blogg.se/
Name: En sjukt rolig tjej med sämt humor

seriöst,nu har han "hånglat" och sagt att hans fans kärlek inte är äkta!.

okej här är mitt svar till alla som älskar justin bieber.....!

-Låt honom tro att vi/ni/du inte gillar honom för att då vet han att han har gort fel med att säga så och uttrycka* sig så,och då förmodligen ber han väll om ursäkt eller något för att gott göra alla fansen!.

själv är jag inte ett fans av justin bieber faktiskt jag gillar hans musik och så.

Men att han skrev så gjorde han min ganska ledsen,nere och det fick mig att tänka " vadå vill han inte att vi ska gilla honom eller isåfall varför är han en artist utan fans!?



Förlåt men det var seriös dåligt av honom att säga så även om jag inte är ens ett skit stort fan av honom!

Date:2010-09-27 - Time:17:51:08
Name: AnnG

Men du som skrev tredje kommentaren, det var förvrängda ord! Han blev jätteledsen när han såg hur tidningen skrivit, för att förvrängt hans ord! Mitt förslag - läs hans twitter! Han förklarar allt där.

Date:2010-09-27 - Time:18:02:20
Site: http://k
Name: Julia

Men gubben då... jag tror han ångrar att han blev känd :'( Jag tycker synd om Justin. En sån fin person som han förtjänar att må bra. Jag hoppas att han får det bättre när han tar med Sam <3

Date:2010-09-27 - Time:18:05:01
Name: mimi

Älskar sötisen justin bieber!

<3<3<3

♥!♥♥♥♥

Date:2010-09-27 - Time:18:08:45
Site: http://aktivastebloggen.blogg.se/
Name: Daniella

hej jag har en liten fråga, Vad har Justin för bil?



Random fråga jag vet men jag och några killar snackade om vad han har för bil och jag kom inte på vad det är för nån.



Ett svar och en bild hade jag blivigt skit glad över!;)<3

Date:2010-09-27 - Time:18:32:25
Name: Anonym

Jag skulle kunna döda han närsomhelst varsomhelst men med kärlek så han vet hur mycket jag älskar han förut tyckte jag han va oskyldig, söt nu e han falsk, idiot

Date:2010-09-27 - Time:19:15:12
Name: Anonym

oj nu tar jag tillbaks dem två kommentarerna över mig jag ångrar mig när jag läste AnnG i love u justin now <3

Date:2010-09-27 - Time:19:16:38
Name: Erika

På ett sätt håller jag med, eftersom folk blir ju riktigt arga när han skaffar flickvän eller dejtar, de slutar kanske lyssna och så på han.

Då är man ju inte äkta? :c

Date:2010-09-27 - Time:19:48:29
Name: nattiz ♥

tänk på att det kan vara sant att han sa så, men media har en tendens att vrida lite på sanningen ..

Date:2010-09-27 - Time:20:24:55
Site: http://nattiwz.blogg.se/
Name: Anonym

MEN VAFAN, LÄS HANS TWEETS! han blev ju skitledsen när han läste det där, och som han sa, tidningarna förvränger allting han säger. han är bara 16 och han har ju slitit ihjäl sig hela sommaren på my world turnen. ALLT han gör, gör han för sina fans. han ÄLSKAR oss, och vi älskar honom, men vi är inte KÄRA i honom eftersom man faktsist inte kan va kär i nån man aldrig träffat eller ens känner, som han sa. om ni läser hans tweets -.-'

och han hånglade inte med jasmine villegas, dom gömde sig för paparazzis och kollade ut genom bakrutan. och även om han hade gjort det, vad spelar det för roll? okej om man är svartsjuk och blablah, det blir jag med, men det är ju inte så att jag nånsin kommer träffa honom eller så. så varför ska han inte få vara lycklig? ska han sitta ensam hela livet? han är en 16årig kille vafan, klart han vill ha en tjej. jag är så jävla trött på alla dess haters.

Date:2010-09-27 - Time:22:13:50
Name: Anonym

helt sant alla dessa medior gör surt för bieber och t.ex är att de ljuger elelr inte är så tydliga !!! J*vla TIDNINGAR SOM SKRIVER FALSKA RYKTEN !!! men utan att de skriver de sakerna kan de inte få penngar så lita inte på vad som står i tidningarna utan bara kolla på vad han skriver i twittwr för det är den riktiga justin bieber!!!!! inte någn fu*king media // ;) så bli inte besvikna om det står så utan bara kolla upp vf och det fick ni på hans twitter där skrev han vf jaja och kyssen// hångel asså hur fan ska men kunna vara 16 år och bara kunna leva på "fansens" kärlek ??:S klart skulle inte vi kysst nån som vi tyckte var shysst :/?? och vi känner ju inte ens personen för det vi vet kommer bara från andra människor inte JUSTIN BIEBER!!!! fan ni kan inte bara tänka såå för han vet vad han säger men mediorna gör det till DRAMAA!!!!! såå tänk lite bättre ha frågor vf hur när inte bara bryta ihop och lipa när det är falska lögner som det står på ( jaja ni fattar end of the story ) chaoo



Bieber fan ;)



Date:2010-09-28 - Time:15:59:56
Name: LORA

GNNNNNNB

Date:2011-01-16 - Time:11:17:30
Site: http://JUSTİN BİEBER
Name: Vitoria

Hur ska en 16 åring kunna leva sitt liv med ens fans kärlek. Han saknar ju vänner och allting.

Ni skulle inte ens ha kysst honom om ni fick chansen.Man kysser ju ingen som man inte vet om vem det är eller som den personen inte ens känner.

Han kanske kysste Jasmin Villegas.

Men endå, han måste ju också få ha ett liv.

Han är ju bara 16.



Bieber fan!!!

Date:2011-01-22 - Time:15:11:13
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: