Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-04-28 / FILED UNDER: Andra om Justin

Mark Wahlberg och Justin gör en film tillsammans!

Mark Wahlberg and Justin Bieber Are Making a Movie Together

Mark Wahlberg rapporteras vara ett Justin Bieber fan.
Tillbaka i augusti, sa han, "Världen behöver Justin Bieber. Justin Bieber är som den vita Tupac. Jämfört med många andra människor." Faktum är att Wahlberg är ett stort fan, han berättade i förrgår på Time 100 Galan, att han och Bieb kommer att göra en film tillsammans. (Wahlberg berättade även att filmen David O. Russell ville ta in Britney) Vi talade med Wahlberg om Bieber, handlingen i film, och huruvida de ska göra en duett.

Och finns det någon, typ av oväntade, som du vill arbeta med?
"Ja, jag och Justin Bieber tänker göra en film tillsammans..."

Är det verkligen sant?
"Jo, vi sätta ihop det. Ja. Vi gör det med Paramount. Vi gav dem tanken och, du vet, vi pratade om att göra det. Han älskar idén. Han har skickat videos till mig, han skickade mig en video på sig själv, och ja, jag tror verkligen att han är duktig."

Kan du berätta mer?
"Nej, vi kommer att göra något intressant."

Precis som ett drama eller en komedi?
"Mer av ett drama. Det är intressant, eller hur? Du vill veta. De kommer förmodligen att meddela det. De kommer meddela det ganska snart... ungefär som en motvillig mentor i en innerstads miljö. Du vet, jag vill inte säga."

Kommer du att sjunga och dansa?
"Nej, jag kommer inte och inte heller kommer han."

- NYMag


Name: Olivia Bieber <3

Jag är ju helt galen i Justin, och min bästis i Mark. xD Jag älskar båda dem. <3

Date:2011-04-28 - Time:17:39:53
Name: Mimmi

Hahah jag googlade lite på Mark Wahlberg och hitta att han har svenskt, fransk-kanadensiskt och irländskt ursprung :P

Roligt att se Justin arbeta med en svensk (inte hel men iaf ;))

Date:2011-04-28 - Time:21:21:39
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: