Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-02-27 / FILED UNDER: Intervjuer & Artiklar

Justin: "Jag kommer inte tappa greppet!"


"Baby" Hitmakern - som har rapporteras vara värd $ 100.000.000 - säger att han inte är orolig för att hamna i trubbel med droger eller alkohol som andra barnstjärnor eftersom han har ett sådant starkt stöd bakom sig.
Den 16-åriga stjärnan säger: "Det finns en hel del tonåring stjärnor som har tagit fel väg, jag har ett stort stöd bakom mig, tex stor släkt och vänner att hålla mig jordad och hålla mig rätt väg.."

Medan Justin älskar uppmärksamheten från fans och vill inte utesluta dejta en utav dem, medgav han att han är förbryllad varför de skriker mycket när de ser honom.
Han förklarade: "Det beror på vem jag blir förälskad i, jag menar det kan vara vem som helst, Just nu är det inte riktigt praktiskt eftersom jag reser överallt. Mina fans är riktigt högt, men de är bra. Jag skulle inte kommit såhär långt utan dem de är definitivt bra och jag ger dem all respekt. Jag har aldrig gillat någon så mycket att jag skrikit så högt som mina fans gör. "



Name: Suf Jasmina

Tack för en bra blogg!

Date:2011-02-28 - Time:02:37:59
Site: http://se.panlegis.com
Name: sara

Naw såå gulligt

Date:2011-02-28 - Time:07:27:33
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: