Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-02-27 / FILED UNDER: My World Tour

Justin ser fram emot turnén med Willow!


Justin Bieber åker ut sin nya turné i Europa snart och han ser fram emot att återförenas med Willow Smith.
Den 10-årige Whip My Hair hitmakaren kommer att stödja Biebster hans kommande konserter och Justin är full av lovord för den unga sångerskan.
"Jag är glad att se vad hon tar till bordet", säger Never Say Never stjärna.
"Vi börjar den 4 mars, hon är riktigt förväntansfull, och hon berättade att hon inte kan vänta - och hon är bedårande - så jag kan inte heller vänta"


Name: Anonym

bara en liten fråga...det finns ett rykte om att selena dumpade justin för en big time rush. e detta sant

Date:2011-02-27 - Time:20:21:09
Name: Bieeeeeeber

Heej !:)

Ville bara fråga, visst är Oscarsgalan ikväll ?

kan inte ni berätta vilken tid det börjar ? och vilken kanal,

isåfall om det är Oscarsgalan, kommer artister att uppträda, och komma justin göra det ? :) skulle vara ssjukt schysst om ni/du svarade ! :)

Date:2011-02-27 - Time:20:48:47
Name: simon (yeah) ferm

Så följer inte Jaden med eller?

Date:2011-02-27 - Time:21:50:03
Site: http://imferm.blogg.se/
Name: Lina

Kommer dom till Svaerige dom ska ju till europa+



Gå in på min och min bästa kompis bloggom Justin Drew den sötaste Bieber.

Date:2011-02-28 - Time:05:11:30
Site: http://realbeliebers.blogg.se/
Name: Michelle

Hej!Kommer Willow till Danmark 1april? Jag ska dit o undrar det.. Min mamma e ett stort fan av hennes pappa: Will hahah

Tacksam för svar! ^^ :)

Date:2011-02-28 - Time:18:58:32
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: