Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-02-26 / FILED UNDER: Blandat

Peter Andres om den pinsamma intervjun @ BRIT



Peter
Andre har talat om hans senaste TV stunder. Den 37-åriga stjärnan - som presenterade backstage från förra
veckans BRIT Awardsför ITV2 - erkände att han lärde sig något av live TV när han av misstag frågade tonårs sensationen Justin Bieber hur det kändes att ha presenterat fram ett Award. Han förklarade: "Jag hade en bra kväll på röda mattan på BRIT för ITV2. Det var lite av ett tekniskt fel när jag talade med Justin Bieber - Jag fick veta att han presenterade ett award men han var inte, han såg lite förvirrad när jag frågade honom om det, men det var ingen big deal och dessa saker händer i Live TV."

Peter - som har tre barn med ex-frun Katie Price, Harvey 8, Junior 5, och Princess Tiaamii 3, - älskade att vara på rädamattan och blev överlycklig när Justin spelat in ett speciellt budskap för hans barn Junior.

Han sade: "Han var en underbar kille och särskilt att han spelade in ett meddelande till Junior när jag sa till honom att han var ett fan. Jag sa till honom att Junior kallar honom Justin Beaver, som Justin tyckte var riktigt roligt"



Name: Anonym

Vadå roligt, Justin hatar när folk säger Beaver eller Beiber?

Date:2011-02-26 - Time:17:00:59
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: