Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-06-27 / FILED UNDER: Novell

Kapitel 31 - Ute!


Nu finns kapitel 31 ute på novellbloggen, och även ett schema för kapitel till när Nicolina kommer hem från Kroatien. Kommentera mycket så ska vi se till att det kommer ett kapitel snabbt efter det 34:e! :)

Söndagen den 26/6 - Kapitel 31

Torsdagen den 7/7 - Kapitel 32

Fredagen den 22/7 - Kapitel 33

Fredagen den 5/8 - Kapitel 34


Vi tror att ni kommer gilla dessa kapitel...Hihi, inga spoilers nu, men kanske kommer det ni väntat på...


Name: Eda

Hej hej :) Jag tipsade om biebertime på min blogg och tyckte att bilden var väldigt bra. Den där uppe. Så jag tog den och skrev pic: justindrewbieber.blogg.se

Om det inte är okej så är det bara att kommentera min blogg så tar jag bort det :)



Ha en bra dag <3

Date:2011-06-27 - Time:20:11:34
Site: http://onebookoneworld.blogg.se/
Name: ebba

jag.kan.inte.vänta.

OMGGGÖSH

Date:2011-06-27 - Time:20:27:04
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: