Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-06-17 / FILED UNDER: Prylar & Postrar

'Someday' Meet and Greet i New York



Justin Bieber kommer ha en Meet and Greet i New York den 23 juni, 2011 vid lanseringen av hans nya och alldeles egna parfym Someday. The CharityBuzz auktionerar ut en chans att få träffa Justin vid evenemanget!

"Med 'Someday' är tanken att vi kan förändra världen, uppfylla våra drömmar och även att kunna vara med den personen som betyder allt. Att ge tillbaka har alltid varit väldigt viktigt för mig, men låt mig vara ärlig... Jag ville skapa en parfym till mina kvinnliga fans som jag inte kan få nog av och som gör så att jag vill komma närmre och inte kunna hålla mig borta. Jag vet att dem kommer älska doften, samtidigt som de kommer att få möjlighet att kunna stödja några fantastiska välgörenhetsorganisationer! Det är en gåva som ger tillbaka," sa Justin Bieber.

Du kan bjuda på auktionen (det nuvarande budet är $3250) CharityBuzz.com.



Name: frida

Kan man beställa somday eller kommer man kunna det??



xx

Date:2011-06-17 - Time:20:55:02
Site: http://lenyafriday.blogg.se/
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: