Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-03-31 / FILED UNDER: Twitter

Tweet från Justin's crew: DE ÄR I DANMARK NU!

Justin's stylist:
Hahaha! För er som inte förstår det sista: Justin och hans vänner brukar twittra #LEGGO (Let's Go) och det är ju rätt likt ordet LEGO som Lego bitar? :) Humor!

Justin's livvakt:
Justin's dansare:

Name: Sisi :)

Åhh, önska att jahg kunde med åka dit imorn :((

Date:2011-03-31 - Time:23:59:15
Name: Anonym

Alfredo Flores är INTE justins dansare!! Han är editor och director för en helt del av justins musikvideon m.m. ;) sorry men det störde mig att ni trodde han var hans dansare

Date:2011-04-01 - Time:00:07:51
Name: Xe

En jätterolig svensköversättning av Eenie Meenie! Gjorda av belibers! Jag tycker att låten är asbra! haha och visst är det lite likt biebs?



http://www.youtube.com/watch?v=q9PXvp_IDzc&feature=channel_video_title

Date:2011-04-01 - Time:00:57:26
Name: Vickan

haha bara så ni vet så är ju Alfredo Flores inte Justin's Dansare xD jag tror ni skrev lite fel där :P

Date:2011-04-01 - Time:01:08:52
Site: http://vicktoriapersson.blogg.se/
Name: AnnG

Men asså, visst skojar du nu? För visst vet du att Alfredo inte är hans dansare? Haha. Alfredo har ju gjort Love Me-videon, han går liksom mest runt och filmar och tar kort, dansar gör han inte. Men det hoppas jag ni visste? Annars är det dags att ni lär er det :P

Date:2011-04-01 - Time:03:19:04
Site: http://kastasand.blogg.se/
Name: Anonym

omg omg jag är i samma land som justin bieber :D :D kan nt fatta de :p haha jaaa :D

Date:2011-04-01 - Time:07:03:22
Name: Skaleet

ÅÅÅH!!

ville verkligen åka, Hade nt råd...

Date:2011-04-01 - Time:07:18:51
Site: http://whentearsfalls.blogg.se/
Name: Anza

Kan inte fatta,han är såå nära Sverige(Där vi är.)Varför kan han inte bara åka över en bro,så är han i Sverige sedan ju!

Date:2011-04-01 - Time:14:40:07
Name: josefina jb lover

åh har legat och gråtit mig till sömns i två veckor nu för jag inte kunde fara dit och kolla.. hela hans konsert satt jag och grät hemma för jag inte var där.. åh de kändes som mitt hjärta va krossat när ja hörde alla som skulle dit.. självklart glad för deras skull men ärligt skulle döda för å se han ;( ;( ;(

kommer han inte till sverige så kommer jag gråta resten av livet. han är mitt allt. mitt liv, har aldrig känt såhär för nån . åh, han är inte som en artist för mig.. han är liksom hela min värld. :(<3

Date:2011-04-02 - Time:03:07:11
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: