Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-05-28 / FILED UNDER: Jelena

Ännu fler Jelena bilder @ Maui


Name: victoria

Vad kul att dom har hittat varandra!

Date:2011-05-28 - Time:11:37:49
Site: http://victoriajarl.blogg.se/
Name: Sofia

OMG DEN TREDJE SISTA BILDEN NÄR JUSTIN'S MUN ÄR MELLAN SELENAS BRÖÖÖÖST!!! :OOOO :'(

Date:2011-05-28 - Time:11:57:56
Name: sanna

världens sötaste par som existerar !!

Date:2011-05-28 - Time:12:01:51
Name: Anonym

aww sött

Date:2011-05-28 - Time:12:05:41
Name: Johanna :).

Har jag fel, eller tog inte Justin med Jasmine Villegas till Hawaii med, när dom ''dejtade''?

Bara en tanke ;p.



Iallafall, tycker jag att Justin ska gå tillbaka till Jasmine.

När dom dejtade, förändrades inte han, för Jasmine bryr sig om sina fans.

Hon säger inte så '' i'm making a nailpolish line '' (detta var endast ett tillexempel), hon säger '' We're making a nailpolish lina ''.

Hon tar med oss, inte bara hon.

Men Selena, hon säger inte at det är vi, hon och hennes fans som gör det, hon säger att det är HON.

Och nu börjar Justin med göra det.. wtf.

Selena verkar inte ens tycka om sina fans.

Hon säger nästan aldrig att hon älskar oss, medans Justin alltid gjorde det innan, och fortfarande ganska mycket.

Jasmine V säger det hela tiden till oss, och berättar verkligen hur mycket vi betyder för henne!



Men aja, jag hatar inte Selena. Och om Justin är lycklig med henne, så visst, då är jag glad för hans skull..

Men han måste fatta att hon kommer göra slut med honom snart. Det har hon gjort med alla andra. Så antagligen kommer hon göra det här med Justin med.



haha, detta är min åsikt, ni behöver inte tycka som jag..



NO HATERZ!! :).

Date:2011-05-28 - Time:12:07:25
Name: simon

johanna, sånt där ska du absolut inte säga!!!!!

du hoppas att de gör slut så snart, get a life. är de lyckliga så är de! låt de bara vara ifred, det syns tydligen att selena älskar honom & han henne.. om selena gör slut med honom då är hon falsk, det hoppas jag INTE att hon gör slut.. för de är sjukt söta par! :)

Date:2011-05-28 - Time:12:23:57
Site: http://jadenator.blogg.se/
Name: Anonym

OMG JAG SKA DÖÖÖÖDA HENNE HON TAR VÅRAN MAN BELIBERS ! VI MÅSTE DÖÖÖÖDA HENNEE, BRÄNNA HENNE PÅ BÅL :D

HAHAH omg driver dem e såå sjuuuukt söööötaaa <333333333333333333333 I LUV U JELENA !!

Date:2011-05-28 - Time:12:35:39
Name: Anonym

Johanna, håller med dig!

Jag älskar Jasmine V och tycker också han passade bättre med henne!

Tror att Justin & Selenas relation bara är ett "Publicy-Stunt"

Date:2011-05-28 - Time:12:54:19
Name: Linn

söta <3 riktig hångelbild sista bilden <3

Date:2011-05-28 - Time:13:36:29
Site: http://www.sofiesstory.devote.se/
Name: Sarah

Vad i [b]helvete[b] är det i tredje bilden?

Date:2011-05-28 - Time:13:41:21
Name: Anonym

håller med johanna ;)

simon du e gaaaay! så käften :o

Date:2011-05-28 - Time:13:53:22
Name: V

Jag håller faktiskt med "Johanna :)." Visst tycker jag dem är gaaaalet söta, vilken belieber vill inte se Justin glad liksom? Men jag gillar Jamine V myyyycket mer. No hate. Gillar Justin Selena då är jag glad att han har hittat någon han gillar. Justin förtjänar all lycka i världen! Anyway, hoppas att det håller så länge som möjligt för jag vill inte se Justin sårad efter någon månad :(

Date:2011-05-28 - Time:13:56:57
Name: wilma

på första bilden ser man Selenas bröstvårta ju :c och på sista drar justin av selena byxorna xd

Date:2011-05-28 - Time:14:25:28
Name: Anonym

Nu har han gått över styr, han har tappat en belieber och det är jag. HAN ÄR ETT PERVO

Date:2011-05-28 - Time:14:27:38
Name: Sara

haha...seriöst, Tar verkligen Justin henne där nere?

Justin goes bad ass xD <3

Date:2011-05-28 - Time:14:32:39
Site: http://faillove.blogg.se/
Name: johanna, igen xD.

Simon, jag hoppas inte att dom gör slut, för visst är dom väl söta tillsammans, MEN! tänk på att när hon var tillsammans med Taylor, Nick, ja och alla dom, så gjorde hon slut med dom, och det märktes ju då med att hon älskade dom.

hon är bara tillsammans med dom som är kändast för stunden!

Det är ju bara att inse..

Och jag sa inte att jag hoppades att dom gör slut, så sluta förvränga vad jag säger..



Och dessutom, så var det MIN egna åsikt, som ingen annan ska lägga sig i. so stfu och jag inte får ha mina egna åsikter. :).

Date:2011-05-28 - Time:15:31:00
Name: P8N

ska hon inte ha bikinin liiite längre ner? :O shit

Date:2011-05-28 - Time:15:35:14
Site: http://www.twitter.com/anderssonsarah
Name: Jennie

riktigt söta tillsaaammans!!!<3333333333333333

JELENA!

Date:2011-05-28 - Time:15:59:54
Site: http://jenniiele.blogg.se/
Name: Anonym

Jag älskar Justin och jag tycker om Selena som person. Jag tycker dom är söta tillsammans och så, även om jag egentligen inte gillar att dom är tillsammans, så accepterar jag det. Men något jag inte förstår är hur de helt plötsligt nu senaste veckan har varit så grova. Visst de är tillsammans, det gör inte mig något om det kysser varandra och så, men något jag stör mig på är att han har hans händer överallt på henne. Jag menar visst om han gör så när de är ensamma, men liksom inte ens normala människor gör så där mycket på en strand där det finns folk. Och med tanke på att de vill hålla deras förhållande privat, så är det lite skumt att de gör så mycket nu just denna vecka. Men men, de gör väl som de vill, det är deras liv, tycker bara att det är lite skumt. Nåja, jag är glad att Justin är glad iaf :)

p.s det skulle vara lite kul och veta vad Pattie tycker när hon ser alla bilder i Hawaii :P

Date:2011-05-28 - Time:16:19:15
Name: My<3

Dom är sjukt söta, men vart har Justin sin hand på bild tre egentligen... Ung kärlek, men vissa saker ska man kanske göra hemma... ;)

Date:2011-05-28 - Time:16:46:20
Name: Anonym

aww.. han gillar henne verkligen.

Date:2011-05-28 - Time:16:56:57
Name: Tash (natasha)

måste hålla med johanna här nu va ;P

Asså dom kommer inte vara tsm för alltid , det vet tom jag och har iq 0,00 så...

asså alla har sina åsikte man får juh skriva vad man vill utan a alla ska ba : aha get a life ! bara för att jag inte gillar nån av dom två ?

jag gillade justin men jag hatar han inte men jag älskar han heller inte , och jag har aldrig tyckt om selena ? visst hon kanske ä jätte snäll men jag har ite tyckt om henne ända sen jag såg henne pussa dylan sprouse i zac och codys ljuva hotell live :)

de ä min åsik :)

No Haterz :D

Date:2011-05-28 - Time:17:07:04
Name: sofia

så söta tillsammans :) glad för deras skull!

Date:2011-05-28 - Time:17:38:48
Name: Dina

Håller med Johanna !!



vafan ska den tredje bilden betydda ??? ;o

Date:2011-05-28 - Time:19:08:38
Name: Victoria

Nästan alla bilder bevisar på att de har haft sex och kommer att ha sex! jag är heeeeeelt säääker på att de har sagt det! Men hallå kolla liksom sista bilden, justin håller ju på att ta av selenas trosor :o

jag håller med er alla eller några, Jasmine V var myyycker bättre. No hate. Men uscch!

Date:2011-05-28 - Time:19:25:20
Name: Jag :)

asså jag tror inte att han håller handen på hennes privata ställa på tredje bilden, jag tror han håller henne på hennes typ lår :p asså bara att man inte ser det bakom det andra låret :p

Date:2011-05-28 - Time:20:05:04
Site: http://thestoriesboutjb.blogg.se/
Name: Hannah :)

Gud, så otroligt söta tillsammans.

Men jag måste nog också hålla med " Johanna " här lite. Jag älskar Justin, och Selena är för mig helt OK. Det gör mig bara glad över att se Justin så lycklig. Men Selena är falsk. Det svider att behöva säga så, men precis som Johanna, hon är tillsammans med dom som är popularast för tiden. När Nick Jonas var som mest hetast, så blev dom tillsammans. Och nu, när våran älskade JB är som mest hetast, så kommer hon igen. Men jag är jätte glad över att Justin är så otroligt lycklig med henne.

Hata mig inte för detta. Tack.

Date:2011-05-28 - Time:20:15:23
Site: http://hannibear.webblogg.se/
Name: Alicia

Date:2011-05-28 - Time:20:47:04
Site: http://aliciabellaa.blogg.se/
Name: Alicia

Alla tycker typ dom e söta e de bara jag som blir typ ledsen av det ? xd

Date:2011-05-28 - Time:20:47:46
Site: http://aliciabellaa.blogg.se/
Name: Anonym

De är så sööta :) ♥

Fast Selena kan inte ha henns bikini längre ner va ? ;) Hon visar ju typ hela bröstet på bild 1.. :p

Date:2011-05-28 - Time:21:59:21
Name: Felicia

det var ett gädra kyssande !! hoppas detta var samma dag annars så får dom ta och lugna ner sig !! ;)

Date:2011-05-28 - Time:22:52:46
Name: regina

Asso på bild nummer tre är det inte som det ser ut. Justin böjjjer sig ner och "hukar" sig i vattnet och selena står precis bakom.Man ser det om man kollar och tänker på det. Anledningen till att jag tänkte på det var för att det inte kändes som att självaste justin skulle göra så offentligt....Men iaf jag är jätteglad att de har hittat varandra och vem än justin blir tsm me eller vad han än gör kommer jag alltid att älska honom så jag menar inget illa me de jag skrev. Vill bara veta om ni håller me :)

Date:2011-05-28 - Time:23:53:56
Site: http://regajjna.blogg.se/
Name: Isabelle

Hur söta som helst tillsammans och jag kan bara inte hata Selena. Om Justin är lycklig, är jag det med.



Men dock blir jag lite bekymrad över att han har förändrats litegrann, men vi åldras och det gör han med. Vi alla förändras.

Bara ett bevis på att han också är mänsklig.



BIEBER <3

Date:2011-05-29 - Time:12:49:50
Site: http://iisabellec.blogg.se/
Name: emma

HAHAHAHAHHAAHHAHAH. asså om ni inte ser så på tredje bilden försöker justin bära upp selena -.- inte så att han trycker sitt huvud mot hennes bröst. å på sista bilden så ser ni väl att han inte försöker dra ner underdelen på henne utan att han typ håller på henne. jaja. han är grym iaf :p

Date:2011-05-29 - Time:17:28:48
Name: regina

Ja emma! Det är faktiskt rätt troligt :D vad han än gr så gör an iaf inte det som de flesta andra tror att hn gör xP

Date:2011-05-30 - Time:22:44:33
Site: http://regajjna.blogg.se/
Name: Linn

åh så söta :) jag stör mig inte på selena alls!

Date:2011-05-31 - Time:06:52:50
Site: http://www.sofiesstory.devote.se/
Name: Gabriella

OMG - Ni kan inte säga att hon tar eran justin bieber? GET A LIFE.. seriously! ärligt? tror ni att han skulle vara exakt samma Justin som förut? ärligt... han FÅR faktiskt vara ihop med någon! Han får vara ihop med vem han vill. J & S verkar väldigt kära och älskar varandra så back off!

Date:2011-05-31 - Time:22:33:01
Site: http://belibersforever.blogg.se/
Name: Ellen

Såå sjukt söta gullig asså <3 jb jb jb jb jb jb<3

Date:2011-08-05 - Time:15:37:26
Site: http://ellenking.blogg.se/
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: