Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-05-28 / FILED UNDER: Rare videos

Är alla nya tatueringar falska?



Name: MLKK

Hej Jag är norsk, jag läste din blogg bibses.blogg.no och inte så länge sedan hittade jag deras svenska blogg, och som ett fan vet jag att det är den största Bibses.blogg.no Justin Biebers blogg, kopiera allt från dig! Ville bara tala om det, eftersom jag tycker det är lite dåligt gjort, och skriver på sin blog''All polisen kopierar di andmeldt''also kopia av dig!



Ville bara informera andra ord: D



Och bara så att du vet jag använde Google Translator så vet inte om lt brev var korrekt på svenska! : D

Date:2011-05-28 - Time:12:15:32
Name: Anonym

Inge är riktig, tänk efter lite ;)

Man får ju inte gå ut i solen med nya tatueringar och man måste vara försiktig och inte bada för mig man måste täcka de.

Så dom är nt äkta :)

Date:2011-05-28 - Time:14:16:09
Name: emma :3

ja? det är henna?

Date:2011-05-28 - Time:14:32:48
Name: Den som har mistone!! P.s en tjej som har den!!

Hej jag har mistone!! Vill ni veta var man kan höpa den?

Den finns o höpa i stan aså Göteborg

<3 och typ i Stockholm;)

Date:2011-11-15 - Time:15:43:22
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: