Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-05-31 / FILED UNDER: Bilder

Nya bilder på Justin och fan/Justin och Selena



Name: Anonym

asså nu är det 2:a gången jag ser en bild på Justin då det er ut som ett svart örhänge på ett av öronen.. så jag tror nog att han HAR örhänget på sig.. själv så tycker jag nt de e snyggt med svart örhänge på killar, men däremot snyggt med silver.. Sulle se snyggare ut i silver dock :/.. o ni mr väl ihåg från innan att Justin har hål i öronen redan från när han var mindre??

Date:2011-05-31 - Time:23:04:58
Name: anonym

oh ja jag märkte det också

Date:2011-05-31 - Time:23:40:24
Name: Clair

Ja han har ett svart örhänge, so what?

Haha är det Beyonce på hans tröja? ;O fortfarande hans lilla älskling ;)

Date:2011-06-01 - Time:08:07:30
Name: Anonym

synd...

asså förlåt men jag tycker verkligen att han ska ta ut det där örhänget NU! jag tycker verkligen inte om att killar har örhängen. men självklart älskar jag justin ändå, men jag skulle uppskatta om han tog ut örhänget. (a)

Date:2011-06-01 - Time:14:05:14
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: