Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-05-30 / FILED UNDER: Jelena

Selena: Vi har ett perfekt förhållande


Selena Gomez talar till Bliss Magazine om sitt förhållande med Justin Bieber. Hon säger att han är åskan till hennes blixt! Selena Gomez och Justin Bieber ser absolut blossande ut i kärlek i sina nya romantiska Hawaii semester bilder. Och om det är någon som behöver fråga (det finns ingen), så har Bliss magazine precis släppt en ny intervju där Selena glatt talar om Justin's och hennes förhållande!

Reportern påpekar att hela under hela intervjun lägger Selena till hennes svar med "stora fråniga flin." "Hon praktiskt taget sjunger när hon talar. Selena är i en kärleks kokong och hellre än att stänga ut oss som hon brukade, låter hon oss mer än gärna ta del av det, avslöjar reportern. Reportern frågar Selena om hon tror att hon har hittat åskan till hennes blixt (lyrics från hennes låt "naturally") med Justin. "Ja, jag tror det", svarar hon. (!!!)

"Vad är din uppfattning om det perfekta förhållandet?" Frågar de. "Medkänsla, ärlighet och ha kul - jag gillar att tro att det är precis vad jag har." Selena tror att hon har det perfekta förhållandet med Justin fullt av medkänsla, ärlighet, och glädje!? Hur sött är det? Det är ingen hemlighet att Justin och Selena är super nöjda - alla med ögon kan se att - men det är alltid underbart att höra det direkt från älskade i förhållandet. Är du glad över att veta att Selena och Justin förhållande går bra? Eller är du avundsjuk? Eller både och!?
-Hollywood Life


Name: julia :)

jag är glad för justins skull att han är lycklig , men jag skulle gärna vara selina nu ! ;)

Date:2011-05-30 - Time:20:53:01
Name: Liza Bieber

Nope, jag tycker det passar bra tillsammans. Såklart man är avensjuk men When Justin Smile I Smile :)

Date:2011-05-30 - Time:21:45:09
Site: http://justiinbieber.blogg.se/
Name: Ellen Bieber

Både och ;)

Date:2011-05-30 - Time:22:07:14
Site: http://ellenstar.blogg.se/
Name: Anonym

både..

Date:2011-05-30 - Time:22:18:48
Name: emma

båda, jag är glad för att dom ar det så bra. men vem vill inte ha en kille som justin i sin närhet ? ;) <3

Date:2011-05-30 - Time:22:38:49
Name: Anonym

both :p

Date:2011-05-30 - Time:23:31:16
Name: :D

man kanske inte gillar det, men jag respekterar det iaf. :) och dom är ju trotts allt lite söta ändå

Date:2011-05-30 - Time:23:37:16
Name: Sandra

Åh jag bara ääälskar dem! Det är konstigt, jag är sååå kär i Justin, men jag känner ingen jättestor avundsjuka, jag är bara glad för deras skull! <3 Asså jag känner inte egentligen "Åh önskar att det vore jag istället", det är klart att jag också vill bli kramad av Justin <3 men det är ju Selena, jag vill inte ta ifrån henne Justin, de är så fina!

Date:2011-05-31 - Time:01:02:31
Site: http://livenlovefearless.blogg.se/
Name: Ellen Nyström.

Jag har aldrig riktigt gillat Selena, Tycker hennes låtar är rätt töntiga och ärligt talat tycker inte JAG att hon kan sjunga, inte för att jag är bättre men det är min åsikt.

Nu när hon är tillsammans med Justin så hatar jag henne ännu mer, för hon vill bara bli mer känd och när hon väl är mer känd .. så kommer hon lämna Justin för hon behöver inte honom mer. Men jag lovar & hoppas.. att Dom kommer göra slut någon gång under 2011! :)

Date:2011-05-31 - Time:07:25:22
Name: emmy

Dem är så himla söta tillsammans! åh, dör lite. Jag är fans till både Selena och Justin och såklart är man ju glad för deras skull! Men det skulle ju inte vara fel att vara Selena just nu ;)

Date:2011-05-31 - Time:08:38:57
Site: http://emmynaslund.blogg.se/
Name: linn

jag är väldigt avunsjuk men glad för deras skull, de passar så bra tillsammans och är de perfekta paret. är ett fan av både och så :D kram!

Date:2011-05-31 - Time:10:27:59
Site: http://linnplockepinn.devote.se
Name: saara

Du, ellen nyström, vafan...



Vill du att de ska göra slut? ;o

HAHHA. Let the boy be happy..



Jag älskar Justin, och hoppas han är lycklig.

Date:2011-05-31 - Time:11:37:26
Site: http://accordingsara.blogg.se/
Name: lollo

aww dem är så söta tillsammans !! :) jag ääääälskar att se dem tillsammans och jag är JÄTTE glad för deras skull ! :)

"Jelena forever<3" Jag är ett stort fan till båda så det känns jätte kul att dem är tsm!! ;)

Date:2011-05-31 - Time:12:15:28
Name: Anonym

De som FORTFARANDE säger att hon är med honom för att bli mer känd är så patetiska. Det enda hon har fått är hat, kolla bara på twitter. Selena har mer än 20 miljoner fans hon behöver inte Justin och hon har varit på TV sen hon var 7 år, så hon har varit känd LÅNGT innan någon visste ens att Justin fanns på denna planet. Jag är glad för dems skull för båda har sagt att de är kära. Förresten är de bara såå j*vla söta <33

Date:2011-05-31 - Time:13:16:40
Name: Anonym

snart ska selena på sin tour!!!!:D

Date:2011-05-31 - Time:15:02:30
Name: Elin Bieber

Är självklart glad för hans skull samtidigt som man är avis och skulle vilja vara Selena, men man ser hur lyckliga dem är och det är liksom huvudsaken. Så både och kan man säga, men dem är så söta tsms !;)

Date:2011-05-31 - Time:15:03:17
Name: Daniella

Det skulle sitta bra ifall man var i Selenas skor just nu.. Skulle inte vart så himla dumt! Självklart är man lite svartsjuk, måste jag säga.. Fast dom ser ju ändå gulliga och lyckliga ut tillsammans. Gör hon honom lycklig, så är vi lyckliga. He smiles, Beliebers smile, right? ;)

Date:2011-05-31 - Time:16:10:11
Site: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Name: cecilia

Är glad när Justin är glad. Där emot tycker jag inte alls om Selena... Tror inte heller att det kommer hålla så länge till. Hoppas bara att det är Justin som dumpar henne och inte tvärtom..

Date:2011-05-31 - Time:16:29:37
Site: http://danell.devote.se/
Name: Elsa :D

Jag gillar inte selena direkt men dom är söta tillsammans!

Fast såklart skulle jag vilja vara henne just nu ;)

Date:2011-05-31 - Time:16:29:40
Name: Sofia

Ellen: Jag håller med dig lite, men jag är glad för Justins skull om han är lycklig är jag det och jag hatar inte Selena men jag vill ha tillbaka den gamla Justin.. Han har förändrats, både på det sättet att han blivit äldre och så men Selena tar över Justins liv... Hata mig inte.

Date:2011-05-31 - Time:19:43:17
Site: http://lifeofnystrom.blogg.se/
Name: Alexandra

Jag är såklart glad för Justins skull, men är också väldigt avundsjuk på Selena..

Date:2011-05-31 - Time:22:04:28
Site: http://biebersbitch.blogg.se/
Name: amie

Samma här jag hatar typ också selena men har typ alltid gjort det inte ba för hone tsm me justin.

Och de some lite konstigt är att jag skulle lixom inte vilja ha en äldre tjej skulle helst vilja ha typ två år eller 1 år mindre tjej ( om jag var kille )

ja hoppas dom typ gör slut 2011

det är skit synd om selena dumpar justin han kommer bli typ skit sårad...

Date:2011-06-01 - Time:18:42:54
Name: Anonym

SLUTA STÖDJA JELENA.

OCH SKAFFA ETT LIV SELENA ÄR EN RICKTIG FALSK LITEN FITTA

Date:2011-06-01 - Time:23:26:52
Name: Biebers-Elvira

Såklart är jag glad för hans skull. Men.... Man kan ju fortfarande vara avundsjuk=)

Date:2011-06-03 - Time:21:53:08
Name: Claudia C

Är jätteglad över att deras förhållande går bra/lysande! Är otroligt glad för justin, så länge han är lycklig så är jag lycklig. Tycker att Justin och Selena är sockersöta tillsammans! ♥

Date:2011-07-03 - Time:00:56:59
Site: http://claudiac.devote.se
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: