Annonser från BloggPartner
DATE: 2011-10-29 / FILED UNDER: Intervjuer & Artiklar

Selena's hund gillar inte Justin



HollywoodLife.com
berättar att Justin Bieber
tillbringade mer än en timme med flickvännen Selena Gomez på att debattera över vilken valp de skulle rädda från hundhemmet i Winnipeg förra veckan, men Bieber berättade till Billy Bush att han inte har fått en bra relation med Baylor ännu.

I själva verket lurade Selena, 19, Justin att gå in genom att säga att de bara skulle titta på valparna. "Hon såg den här hunden och blev kär i den. Hon ba, 'jag måste ha den!' Vi bara gick till hundhemmet för att um... titta runt," sa Justin. "Det slutade med att hon tog med sig en hem."

Han förklarade, "Det var ungefär som att hon... hon såg hunden och den fortsatte till henne så... jag tror inte att hunden verkligen gillar mig så mycket..."

Justin, klart förbryllad av hela hund situationen, svarade på fler frågor: "Jag tror att hon är på turné med henne just nu. Jag är inte riktigt säkerhela historien om hunden."

Aww, stackars Baylor! Vi vet att Justin favorit djur är hundar, så vi är lite överraskade av hans mindre än entusiastiska reaktion på Selena's nya valp. Tror du de kommer att samsas?


- Hollywoodlife.com

Name: Anonym

I svenska språket skriver man inte "Selena's", man skriver "Selenas". I engelska språket skriver man "Selena's"! Jag ville bara påpeka.

Date:2011-10-30 - Time:09:03:32
Name: anna

jag förstår inte vadå samsas har selena och justin bråkat ellor =)

Date:2011-10-30 - Time:09:16:01
Name: Lova

Dom kan ju inte ge tillbaka den! ;) <3

Date:2011-10-30 - Time:09:32:24
Name: Anonym

Varför ska selena alltid få som hon vill blir fett störande på det ;( vrf heter hunden baylor = bieber + taylor. Hon kanske fortfarande gillar Taylor ?

Date:2011-10-30 - Time:10:28:32
Name: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=ne4ba7yYWNY EN COVER AV MISTLETOE

Date:2011-10-30 - Time:11:26:52
Name: Anonym

Hoppas bieber o baylor blir vänner snart

Date:2011-10-30 - Time:15:07:35
Name: vickan

Selena har förhäxat baylor presis som hon har förhäxat Justin. Go Selena mohahahaha

Date:2011-10-30 - Time:15:27:16
Name: anna

Anonym: Annars kanske hennes bästa kompis är taylor swift och därav taylor kanske :)

Date:2011-10-30 - Time:15:41:15
Site: http://annawestiin.blogg.se/
Name: vickan

GO SELENA I LOVE YOU. HAHA jag fattar att Baylor inte gilla Jusin han är ju bög hahahahahahahahah

Date:2011-10-30 - Time:20:45:14
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: