Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-12-23 / FILED UNDER: Blandat

Justin Bieber: Bara början



Såg att CDON sänkt priset på Justin's bok "Justin Bieber: Bara början" (text på svenska) till 99kr :) Passa på! Klicka HÄR.

Name: Anonym

Hej! Jag ska köpa en julklapp (lite försenad dock) till en av mina bästa vänner. Hon är en belieber och har böckerna osv och jag vill köpa något som har med Justin att göra. Har ni något tips på webbbutiker i Sverige som har bra grejer? Tror nog inte att det är bara jag som vill få lite tips :) Tack i förhand.

Date:2012-12-24 - Time:09:11:38
Name: eleonor

jag fick den boken i julklapp <3

Date:2012-12-24 - Time:16:56:04
Name: olivia

omg ofta fick boken dírekt nät den kom till sverige på engelska sen fick jag en till när den kom ut på svenska och ni får dom i julklap omggggg

Date:2012-12-27 - Time:11:24:07
Site: http://oliviabavall.bloggplatsen.se
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: