Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-02-26 / FILED UNDER: Projekt

Happy 18th Birthday Justin Bieber!


Här är då den slutliga grattis videon till Justin!

Nu ser vi till att sprida den, överallt! Twitter, facebook, tumblr, era bloggar. Glöm inte att lägga till "@justinbieber" när ni tweetar den - och om Justin följer er DM:a den!

We'll make it this time, Beliebers. ♥

Name: Anonym

åh gud va dålig den blev... missnöjd till hundra! :O

Date:2012-02-26 - Time:10:42:03
Name: Mimmi

Date:2012-02-26 - Time:11:15:00
Name: Mimmi

Den är underbar !!<3

Date:2012-02-26 - Time:11:15:56
Name: Anonym

asså dom som sa att dom vill ''fuck him'' HAHAH skämmde ut sig grov!

Date:2012-02-26 - Time:11:21:10
Name: Lisse

Jätte bra! Bra gjort och kul att du lagt ner så mycket tid på det. Nu ska vi sprida detta!! :DDDD

Date:2012-02-26 - Time:11:32:56
Site: http://worldofliza.blogg.se/
Name: Anonym

Helt ärligt. Det där var den sämsta videon jag har sett. Och den skulle ha tagit 9 timmar att göra? Man hör inte var personerna säger, det är dålig musik och man ser inte vad det står på texterna.



Jag vill inte vara bitchig eller något, för jag är själv en Belieber. Men min 9 åriga lillasyster hade gjort det där bättre...

Date:2012-02-26 - Time:12:13:25
Name: Anonym

Kan man fortfarande skicka in filmer?? om hur gör man och vad e din epost så jag kan skicka ;)

Date:2012-02-26 - Time:12:34:37
Site: http://allasbejb.blogg.se/
Name: Cicci

vrf tog ni inte någon av justins låtar i videon? :)

Date:2012-02-26 - Time:13:48:56
Site: http://davyeenponny.blogg.se/
Name: Saida

VARFÖR kommer jag ALDRIG MED I SÅNA HÄR VIDEON ?? :'(

Date:2012-02-26 - Time:15:35:20
Site: http://saidazzz.blogg.se/
Name: linnea

SHit vad dålig engelska svenskar har. annars var Videon bra. :)

Date:2012-02-26 - Time:15:37:29
Name: Viktoria

Fin.. Men jag va rnt med... Jag checkade till och med så att ljudet fungerade..

Date:2012-02-26 - Time:16:15:27
Site: http://bieberzzbitch.blogg.se/
Name: Anonym

OMG VA FIN VIDEO!!!

Date:2012-02-26 - Time:17:08:09
Name: vendela.

Jag kom inte med.. Jag som hade kollat ljud och allt och fixat jätte mycket..

Aja.

Date:2012-02-26 - Time:17:32:00
Name: Syyyynd!

Förlorar sjukt mycket på att ni inte har gjort klippet tillgängligt för mobiler!!!!!

Date:2012-02-26 - Time:17:36:00
Name: Anonym

"We wanna fuck you"???? han kommer ju tycka ni är dumma i huvudet..

Date:2012-02-26 - Time:17:52:54
Name: Anonym

"we wanna fuck you" haha lika bra att någon säger det, men tanke på att 90% av alla beliebers nog vill det :D

Date:2012-02-26 - Time:19:01:28
Name: Anonym

Jag har alltid undrat... vad betyder "DM" i twitter-sammanhang? Nån som kan svara? :)

Date:2012-02-26 - Time:19:21:09
Name: Desiree

Ni gör ett jättebra jobb som har denna sidan, men denna videon tycker jag inte alls om! Dom två tjejerna som vill k*ulla med honom, seriöst?



som sagt, toppen till er som driver denna annars, men detta var tyvärr ingen hit!

Date:2012-02-26 - Time:20:36:49
Site: http://flikkanfranovan.blogg.se/
Name: Elsa

Bra video :)

Och till dig där uppe, DM betyder Direct message

Date:2012-02-26 - Time:20:48:25
Name: Anonym

Nööjd till 100%

Date:2012-02-26 - Time:21:07:48
Name: Anonym

Håller med några övriga kommentarer, den sög... Jag kolla knappt två minuter om ens det.. Vad kommer då justin göra om han skulle se den?

Man såg inte texterna, vissa personer hördes knappt och engelskan sög! Men iaf kul att någon la ner tid på en sådan här grej :) och efterallt, han älskar oss nog lika mycket endå :)

Date:2012-02-26 - Time:22:00:51
Name: Beliber

Kul att du har lagt ner tid på en sån video, men allvar ifall du värkligen la ner så mycket tid borde den ju vara bättre? Ta inte illa upp eller nått men den var sjukt dålig. Men hur som helst älskar jag eran blogg och är hur tacksam som helst över att den finns. Men bättre borde du Cassie ha gjort. Dålig engelska, dålig musik, dålig text? Aja.. Det räcker med att ni hade en sån bra tanke för Justin och la ner så mycket tid som sakt.



Älskar er blogg!

Date:2012-02-27 - Time:00:34:06
Name: Beliber

Kul att du har lagt ner tid på en sån video, men allvar ifall du värkligen la ner så mycket tid borde den ju vara bättre? Ta inte illa upp eller nått men den var sjukt dålig. Men hur som helst älskar jag eran blogg och är hur tacksam som helst över att den finns. Men bättre borde du Cassie ha gjort. Dålig engelska, dålig musik, dålig text? Aja.. Det räcker med att ni hade en sån bra tanke för Justin och la ner så mycket tid som sakt.



Älskar er blogg!

Date:2012-02-27 - Time:00:35:06
Name: frida&robbe

Ärligt så var detta den sämsta fanvideon vi någonsin har sett. Det ända som kan ha tagit tid med att göra videon måste vara att kolla igenom alla klippen som folk hade skickat in. Gillar bloggen annars men videon sög. väldigt hårt. Puss!

Date:2012-02-27 - Time:00:57:00
Name: Amanda

Ojdå... Hade högre förväntningar än detta, tycker inte vi ska sprida den alls. Tror ni han kommer till Sverige när det är två tjejer i videon som står och säger "we wanna fuck you?"



Ganska olämpligt med tanke på att han fyller 18, skandal om han ser detta. Herregud

Date:2012-02-27 - Time:05:34:15
Name: Go Cassie !!

Men sluta hålla på att säga att den är dålig tror fan inte ni skulle ha gjort den bättre! ifall ni tror det så gör en egen när ni får skit många mail med videosar klipp ihop alla så får vi se! eller det är mycket mer jobb att göra men jaa. Va glada ens att hon gjorde en video där det visas att vi Skandinavare bryr oss om att Justin fyller 18 år! Och det där med ''we wanna fuck you'' säkert ett skämt och om jag ska vara ärlig så tror jag han skulle skratta om han såg det! Tack för mig, ps cassie videon var skiit grym :)

Date:2012-02-27 - Time:09:28:50
Name: Moa

Kan alla sluta tracka ner på videon! Det är ju inte Cassie som skickar in videosar med dålig kvalité och dålig engelska! De kanske tog en halvtimme för er att skicka videon och så, men ni satt inte och höll på i flera timmar? Gör egna videosar isåfall!

Date:2012-02-27 - Time:10:52:02
Name: Saga

men wtf?! säger ni att den är dålig? gör en bättre vet jag! Hon har lagt ner skit mycket tid på den här, och det är inte FÖRSTA gången hon får skit för en video, på ngn "heart" video, kommer inte ihåg vad den heter fick hon också sånt här. Vad fan?! hon har lagt ner MYCKET tid på videon, är ni dumma i huvudet eller? Gör en mycket bättre vet jag, för jag tyckte att den blev grym.

Date:2012-02-27 - Time:10:52:48
Site: http://snyggadezigner.blogg.se/
Name: Saga

men wtf?! säger ni att den är dålig? gör en bättre vet jag! Hon har lagt ner skit mycket tid på den här, och det är inte FÖRSTA gången hon får skit för en video, på ngn "heart" video, kommer inte ihåg vad den heter fick hon också sånt här. Vad fan?! hon har lagt ner MYCKET tid på videon, är ni dumma i huvudet eller? Gör en mycket bättre vet jag, för jag tyckte att den blev grym.

Date:2012-02-27 - Time:10:52:50
Site: http://snyggadezigner.blogg.se/
Name: Mimmi

Fan va taskiga den blev ju bra hon har ju kämpat att göra den och hon fick ju idéen till detta alltså inget taskigt menat men ni borde vara glada att ni fick vara med de va ju ett par stycken dom nt fick va med ;) var inte besvikna börja dela runt på Twitter. Så han förhoppningsvis ser den :D!

Date:2012-02-27 - Time:11:19:34
Name: johanna

ni som klagar på engelskan det är ju inte cassies fel att det är dålig engelska i videon??

Date:2012-02-27 - Time:11:49:34
Name: Saga malinsdotter

Jag kan inte se videon? Vad heter ni på youtube så jag kan se den där?! :)

Date:2012-02-27 - Time:11:55:34
Site: http://stupidprincess.bloggplatsen.se
Name: soja

OMB!

ÅHHHH...

trodde den skulle vara bra!

Den sööööööööööööööööööög!

Date:2012-02-27 - Time:13:07:09
Site: http://sojjjjaaa
Name: ALEXANDRA

MEN HERREGUD VAD DÅLIG DEN BLEV ÄR DU SERIÖST CASSIE? VARFÖR TOG DU MED DOM TJEJERNA DOM FÖRSTÖR HELA JÄVLA VIDEON! DEN SUGER SÅ JÄVLA HÅRT! FAN VA DÅLIG DEN BLEV!

Date:2012-02-27 - Time:13:08:01
Name: FUCK YOU SELF

Dom som sa "we wanna fuck you" ni förstörde ju HELA VIDEON! NI SKÄMMER JU UT SVERIGE!!! SKICKA FAN INTE DEN TILL JUSTIN! HAN KOMMER AAAAALLLLLDRIG KOMMA TILL SVERIGE DÅ! -.-

Date:2012-02-27 - Time:13:09:25
Name: Malin

ASBRA CASSIEEE! Skit i alla som säger att videon sög, jag tyckte den var sjukt bra och har redan börjat sprida den! :D



Att "We wanna fuck you" är med, jag asgarvade när jag såg det, herregud liksom, det är ju inte direkt så att han tror att dem kommer åka och rape'a honom! -.- Han fyller 18, det är ju knappast olämpligt ! bra att du tog med den, humor asså! :D



tack för att ni gör denna video, så att så många fans som möjligt i skandinavien har chansen att få vara med ! :))

Date:2012-02-27 - Time:13:57:02
Site: http://ksomikarlsson.blogg.se/
Name: Lina

ingen bad om era elaka åsikter? Seriöst, om ni nu inte gillar videon, strunta i den!

Date:2012-02-27 - Time:14:08:30
Name: Amina

Sjuuuuuukt bra video!! PERFEKT! O till er som säger att videon sög..Va fan säger ni, den var ju hur bra som helst..hur tänker ni?? Sluta klaga om ni inte kan göra bättre ifrån er!

Date:2012-02-27 - Time:14:20:03
Name: Anonym

skit i alla negativa kommentarer, videon va jätte bra!

Date:2012-02-27 - Time:15:01:08
Name: Jessica

Håller med dem som säger att alla ska sluta klaga, och ni som säger att det är dåligt ljud, det är ju inte Cassie som skickat in videorna! Det är inte heller bara hon som pratar, visst skyller jag inte på er andra, men klaga inte för fan!

Hon har gjort den jättebra!

Go Cassie!

Date:2012-02-27 - Time:15:05:16
Name: Frida

Jag tycker videon är helt okej, himla fin tanke och så, men måste tyvärr säga att det var väldigt klumpigt att välja det där typsnittet på texten... fick pausa flera gånger för att ordentligt hinna se vad det står..

Date:2012-02-27 - Time:15:07:03
Name: G

Jag har inte sett videon( jag har inte tillgänglig data) men är ni seriösa med att klaga på henne! Allt hon gjorde var att lägga ner så mycket tid till att göra en sån bra video som hon kan för alla beliebers och ni säger att den suger!! Ni borde vara glada att hon gjorde den och att några fick vara med!! Ni klagar på engelskan men det är väl ändå inte hennes fel!! Och jag tror inte Justin tar illa upp av det där, han är van och får säkert dubbelt så mycket värre saker skickat till honom på twitter! Jag ser fram emot att se videon o jag slår vad om att den är tusen gånger bättre än vad jag någonsin skulle kunna göra!!

Date:2012-02-27 - Time:16:25:41
Name: jessica

Grovt pinsamt att vissa verkligen bryr sig om att några tjejer säger ''we wanna fuck you''



Bara as kul och sant! Justin skulle skratta åt det. Det vet alla.

Date:2012-02-27 - Time:16:28:09
Name: sanna

SJUKT BRA VIDEO, men herregud vad jag stör mig på folk som stör Yustin istället för JUSTIN..

och vad svenskar är dåliga på engelska haha.. grymt bra jobbat alla som skickat in det här ska vi SPRIIIIIIIDA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Date:2012-02-27 - Time:16:29:11
Name: E

Tycker det är ganska så underhållande att läsa alla kommentarer. Kul att folk inte har någon humor. Själv tycker jag att dem två brudarna äger! Jag vet att dem flesta som är inne och stalkar Bieber tänker snuskigare saker än det!

Hatar att folk tar allting seriöst, alltid.

Date:2012-02-27 - Time:16:31:15
Name: JB is sexy

Haha de två tjejerna som säger "we wanna fuck you" är ju bara as sköna! Tänk efter, fucking 99 procent av alla beliebers vill ha sex med JB, tror han har hört det förr! Sluta mesa för helvete

Date:2012-02-27 - Time:16:46:07
Name: Nathalie

Men seriöst, alla som säger att den var dålig! Hur skulle ni själva känna om ni har suttit med en video skit länge och sen hör att några säger att denna videon var sämst! Tänk efter lite! Jag tror inte någon av er skulle tycka det var kul! Och det där med "we wanna fuck you"..jag tror bara Justin skulle skratta! Han fattar att det är på "skämt"..Så snälla bara sluta dissa videon! Jag kan säga att jag inte skulle göra videon bättre, så Cassie, jag tycker du har gjort ett bra jobb ! :)

Date:2012-02-27 - Time:16:59:45
Name: Anonym

så dålig så det är sjukt, förstår inte ens varför ni gör en sådan här video, seriöst, hur stor är chansen tror ni själva på att han kommer kolla på den här videon? haha orkar inte. sen vadå att justin bara skulle skrattat åt det, knappast, känner ni honom? :) verkar så på hur ni kommenterar! patetisk video

Date:2012-02-27 - Time:17:23:20
Name: Lisa

Varför tog ni med dom som sa " We wanna fuck you " bara patetiskt, lite omogna fans i sverige då. Bra intryck av serige får han säkert också, det var en video som var till för att gratta han inget annat.

Date:2012-02-27 - Time:17:31:06
Name: Hanna

För det första klaga inte på Cassie, gör en video själva då istället.



För det andra ni som nu klagar på ljudet, så kunde ni ju pratat högre. Vilket jag och min kära vän Amanda gjorde då vi sa ''we wanna fuck you''.



Jättekul att det blev en sådan stor grej faktiskt!

Men &så kul att vissa gillar det, all krédit till er, så goa ni är!

Ni andra saknar humor och måste ha brist på sysselsättning eftersom ni måste lägga energi på nåt sånt här!



HADE FINT

Date:2012-02-27 - Time:17:55:57
Site: http://twitter.com/hannaamina
Name: Amanda

Seriöst? Tror ni inte JB har lite humor eller? "We wanna fuck you" är ju bara kul! Bara för att jag och Hanna drar till med någonting som 99% av alla Purpleninjas vill. Och klaga för helvete inte på Cassie för ingen utav er hade gjort det bättre. Att hon ens tog sin tid åt att göra en sådan här video är ju guld värt!

Date:2012-02-27 - Time:17:57:01
Site: http://twitter.com/amandahaggqvist
Name: Tova

till alla ni som klagar o säger att den suger piss:

det är inte videon som är patetisk, det är NI! Asså, hon har jobbat sten hårt med denna video! alla är liksom inte världens dataproffs..

sluta hacka ner på henne! jag menar, k.bry om tjejerna sa ''we wanna fuck you''..är det hela världen? inte direkt.

det är iaf tanken som räknas och personligen tyckte jag att den var jätte söt!

visst, man ska få uttrycka sina egna åsikter, men att säga att den suger och att hon är dålig osv är bara omoget.

Det som e kul med detta är att ni inte ens skriver era namn..

Date:2012-02-27 - Time:18:19:01
Site: http://tovaah.blogg.se/
Name: maaaadde

hahahahahh, alltså, det är ju tjejerna som vill fucka JB som gör hela videon! GRYMT!

Date:2012-02-27 - Time:18:28:12
Name: Laura Fredriksson

Ursäkta men "we wanna fuck you" delen var det bästa med hela videon! Tack så mycket Cassie för att du gjorde den här videon till oss och för att den blev faktiskt jättebra! Störde mig på en sak bara.. Alltså typsnittet.. men annars var videon skitbra och spolade tillbax flera gånger till we wanna fuck you delen för jag tyckte det var skitkul! Kisses på dig!

Date:2012-02-27 - Time:18:47:21
Name: hanna

Har sett bättre... men tack för att du la ner tiden! :D

Date:2012-02-27 - Time:18:48:21
Site: http://hannaelmstedt.blogg.se/
Name: <3

jag tycker att videon var bra och det märks att mycket tid har lagts ner på den. Justin kommer säkert att gilla den om han ser den !!!!!

Date:2012-02-27 - Time:19:43:39
Site: http://justinbiebersfruar.blogg.se/
Name: belieb

Seriöst! hur kunde ni ta med det där med att fucka han?!!

Videon var för att gratta honom. Inget annat.

Man skämms ju.. :s

Date:2012-02-27 - Time:20:01:28
Name: Denise

Herreguuuuud, hur pallar ni? Varför hålla på att kommentera taskiga kommentearer? Kom igen, ni skulle inte gjort det så mycket bättre. Jag tycker videon var bra iallafall. Hon har lagt ner så mycket tid på den & gjort om den flera gånger, va glad för att hon gjorde den överhuvudtaget & att ni kom med. Sluta klaga, ni är bara omogna, visst ni får tycka vad ni vill, men ni behöver inte kommentera allt ni tänker håll det för er själva istället för att vara så jävla negativa. Bra jobbat Cassie! Ta inte åt dig av vad dom andra säger.. :)

Name: Ellinor Bengtsson

Beliebers strunt i "we wanna fuck you" han kommer inte bry sig om det ändå. Tänk på dem som står bakom JDB & har hållit på i flera timmar! Beliebers... gör nu ALLT för att Justin ska se detta. Sprid på Twitter,Facebook Instagram... ÖVERALLT! Ett måste är att han ska hitta detta & se vad vi har skapat tillsammans. Puss & kram.

Date:2012-02-27 - Time:20:59:10
Name: belieber

Det sjuka är att i klippet där de säger "we wanna fuck you" så säger de ju faktiskt "happy birthday justin from sweden"... så ni kan ju inte direkt klaga på att "videon var bara till för att gratta honom, inget annat". för det är just vad dessa brudarna gör, grattar honom. Och sen lägger de till en sjukt rolig pryl. vem vill inte ha jb liksom? ;)

Date:2012-02-27 - Time:21:36:25
Name: karin

Jättefin video Cassie! hoppas han ser den :)

Date:2012-02-27 - Time:21:39:10
Name: Erica

Jag fattar inte vad det är med folk?

Jag tycker videon var jättebra!

Date:2012-02-27 - Time:21:39:36
Site: http://ericaeleonoraandersson.blogg.se/
Name: Ebba

men herregud beliebers, gör det själv om ni tror att det är så jävla enkelt?! cassie har gjort sitt bästa och personligen tycker jag att videon blev sjukt bra, men håll era åsikter för er själva om ni inte har något bra att komma med. Ni förstör ju för alla andra i framtiden som vill vara med nu när Cassie inte vill göra flera. Tänk på vad ni säger, ord skadar.

Och tjejerna som säger we wanna fuck you? Justin fyller 18 år, och han är nog van vid att få sådana kommentarer. Hade han sett den hade han säkert bara lett.

Detta var det jag hade att säga, och cassie, bra jobbat. :)

Date:2012-02-27 - Time:22:31:50
Site: http://justinbieberimagine.blogg.se/
Name: Alexandra

vissa utav er är ju helt sjuka. tror ni att han väljer att inte komma till sverige för att två ynka tjejer säger att de vill ha sex med honom? tänk till själva liksom!

Date:2012-02-28 - Time:11:55:46
Name: Emma

MEN KOM IGEN! Denna video var jätte bra och det var roligt att de sa: we wanna fuck you! han hör det varje dag så chilla lite! Det är inte så att han inte kommer till Sverige pga det, alla skriver det hela tiden på twitter! jätte bra jobbat med videon cassie, nu ska vi börja sprida den (:

Date:2012-02-28 - Time:13:45:23
Name: Sara

jag vill inte vara bitchig, men "we wanna fuck you"?

ni skämemr fan ut hela sverige, jag kunde inte läsa texterna.

Trodde det skulle va lite bättre, men aja. Tanken var fin.

Date:2012-02-28 - Time:18:32:55
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: