Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-02-26 / FILED UNDER: Instagram

Instagram:


"U know ur a g when u got wood jewelry"


#funnyfacesday


"I can’t see"



Name: Frida

Jag har några frågor och jag undra om du kunde svara de i ett inlägg? Det skulle vara fett snällt.



1. Om lmfao och red foo var i sverige och sjöng "live my life" och Justin sjöng med så betyder det att han oxå va i sverige??



2. Gillar Justin att vara så känd? Asså tycker inte han att det är så jobbigt att han inte har ett privat liv?



3. Varför va justin och selena nära att göra slut?



4. Tycker Justin att papparazin är jobbiga? Brukar han bli arg på de och svär, eller?



4. Skulle jag kunna få blogga här? Jag har ägt en blogg förr men den handla om mig. Kan du vara snäll och meila mig om hur det går till? [email protected]



Date:2012-02-26 - Time:18:44:35
Name: Anonym

http://www.facebook.com/justinbiebersweden sprid vidare belibers :D:D

Date:2012-02-26 - Time:19:12:35
Name: Anonym

omg belieebers** haha..

Date:2012-02-26 - Time:19:13:39
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: