Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-02-17 / FILED UNDER: Prylar & Postrar

Se till att boka Believe! Never Say Never för 49 kr


>> Never Say Never | My World The Collection| Believe

Många har frågat när man kan köpa Believe och just nu kan man boka den på CDON för 149kr. Såg även att de sänkt priset på Never Say Never till 49kr samt My Worlds Collection till 79kr!

Name: Anonym

JAG FATTAR INTE ATT JAG INTE HAR SETT NEVER SAY NEVER ÄN!!! men det är min födelsedag imorgon så jag hoppas att jag får DVD:n!!! Jag har längtat i 1 år! (har förbokat Believe)

Date:2012-02-18 - Time:13:16:00
Name: Nathalie

Asså jag har fyllt år och då fick jag utav min pappa en present om att jag ska välja ett land där Justin ska ha konsert och så ska jag få gå på det i det landet eftersom att han inte kommer till Sverige så då undrar jag om ni kan lägg upp ett inlägg om ni vet något hand konsert 2012, jag har kollat lite men det står ingen stans att han har konsert, så snälla när ni vet något om det kan ni lägga upp det på bloggen, det spelar ingen roll vilket land vilket som helst!! Tack i hörhand

Date:2012-02-19 - Time:13:33:22
Name: Felicia :)

Heej Nathalie!!Det är visst i sverige :):) Justin bieber ska ha konsert i stockholm i globen.. Biljetterna släpps 3:dje Mars :)<3

Date:2012-02-22 - Time:20:47:47
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: