Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-01-20 / FILED UNDER: Andra om Justin

Beliebers skickar dödshot till Ricky Gervais



Efter att den brittiska komikern Ricky Gervais gjort narr av Justin medan han var värd för Golden Globe Awards i söndags (15 januari 2012), började beliebers genast attackera honom via Twitter.

Under sitt inledande tal sa Gervais: "Det enda sättet Justin kommer kunna göra en tjej gravid på är om han lånat en av Martha Stewarts gamla kalkon basters."

Men hans skämt berörde en nerv hos Beliebers och arga fans slog till på Twitter - med en del dödshot.

"Du vet inte vad du snackar om Justin Bieber, du är en elak j***l, du vet inget," twittrade en.

En annan skrev: "Ricky Gervais. Jag hatar dig. Jag älskar Justin Bieber! Bråkar du med Justin så dödar jag dig. "

Gervais erkänner Bieber härjan genom att skriva på Twitter: "Påväg ut ur stan nu. Bieber fans är inte nöjda med mig. Det är läskigt sk** Ha ha. Hejdå LA. Hej NY! "

Men Gervais är inte orolig för arga fans efter att ha gjort narr av Bieber fansen ännu mer. Stjärnan twittrade en bild av sig själv med en ickle valp tillsammans med bildtexten: "OK. Jag har nu tillräckligt med skydd mot Bieber fansen."



Name: frida

Twitterbelibers är förbannade påvakna med the voice jakob som kallade justin efterbliven! det är ju ba å kolla hans twitter om ni vill veta mer :P

Date:2012-01-20 - Time:03:09:55
Name: Bieber fan

Asså beliebers kan inte ta ett jävla skämt... Människor väx upp, han drev!



Jag älskar Justin men vissa beliebers är för fan överdrivna! Vem tror de att de är? Dödshotar människor? Haha så jävla patetiskt. Väx upp.

Date:2012-01-20 - Time:16:10:58
Name: Bieber fan

Vrf var inte min kommentar accepterad? Det var bara min åsikt...

Date:2012-01-20 - Time:20:49:35
Name: Hannah

Det är bara så sjukt omoget att skicka dödshot enligt mig.. Visst, han sa VÄLDIGT uppretande saker men det ger ingen orsak att DÖDSHOTA folk?!? Hur hade vi reagerat om någon hade dödshotat Justin för att han var "kaxig mot ja.. WHO THE HELL CARES"! (inte för att det skulle hända) Vi hade förmodligen inte gillat det eller hur? Så bara lägg ner det..

Date:2012-01-21 - Time:16:47:57
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: