Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-01-31 / FILED UNDER: Twitter

Ber om ursäkt på Twitter

För några inlägg sen la vi upp en video där Justin springer förbi fans på flygplatsen i Frankrike och Justin har nu Twittrat om händelsen samt bett om ursäkt till fansen (läs nerifrån och upp):


"Jag vill bara klara upp ett rykte, vilket betyder mycket för mig. Häromdagen på flygplatsen blev jag omringad av 20 paparazzis. Jag gillar verkligen inte små utrymmen och jag ville fort på planet så jag sprang, och det finns en video på det. På videon ser man bara mig springa förbi fansen men på andra sidan stod det fullt med paparazzis som man inte såg. Jag skulle aldrig springa förbi fansen. Och till er som jag sprang förbi, JAG ÄR LEDSEN. Mina fans betyder allt för mig och jag vet att jag har ett stort ansvar. JAG ÄLSKAR MINA BELIEBERS. Jag mognar fortfarande och jag måste lära mig att hantera sådana situationer mer och mer. Ville bara lätta på hjärtat"


Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: