Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-01-20 / FILED UNDER: Prylar & Postrar

Someday - Valentine's day edition!


Om du har en speciell person som du vill överraska och ge något extra fint till på Alla hjärtans dag så är Justins parfym Someday nu tillgänglig i en ny designad flaska som är tillgänglig endast över alla hjärtans dag! Den kommer att gå att köpa i hela USA, i butiker som Sephora och Macy's. Inte nog med det så kommer alla inkomster gå direkt till Pencils of promise och Make-a-wish-foundation!


Name: olivia

Hej jag älskar jb o jag har en frågaa... E det saammma parfym eller e det en annan lukt eller va man ska säga ,,, snäälla svara

Date:2012-01-20 - Time:11:04:32
Site: http://dinolivia.devote.se
Name: olivia

Hej jag älskar jb o jag har en frågaa... E det saammma parfym eller e det en annan lukt eller va man ska säga ,,, snäälla svara

Date:2012-01-20 - Time:11:08:55
Site: http://dinolivia.devote.se
Name: Julia

sverige suger! jag vill också ha den! även fast jag redan har den vanliga.. men ändå :(

Date:2012-01-20 - Time:15:13:26
Name: Matilda

Kommer den säljas i Sverige?

Date:2012-01-20 - Time:18:32:57
Name: Ann annis Jönsson

Man köpa JB parfymen på nordicfeel.se

Date:2012-01-20 - Time:20:35:31
Site: http://annisj.blogg.se/
Name: nikolina

hej jag älskar verkligen justin bieber så mycket!!!! men jag undrar om det är kill perfym eller tjej?? fasst igentligen bryr jag mej inte men jag undara bara!!:P

Date:2012-01-22 - Time:17:28:31
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: