Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-07-30 / FILED UNDER: Twitter

Twitterbråket fortsätter

 
Jag skrev tidigare om Drake Bell som skrivit endel saker till Justin och Beliebers, bl.a att Justin behövde gitarrlektioner och att Beliebers var fyllda med hat efter Justins musik osv. För några dagar sedan twittrade han en bild på Justin med photoshopat smink. Nu skall även kändisar som Miley Cyrus och Paris Jackson börjat slå tillbaka mot Drake.
 
Drake skriver uppenbarligen bara detta för att bli kändare - och bryr sig inte om detta även gör att han får en heldel haters. Pft, omoget as fuck, enligt mig.
 
 

Name: Estelle

Hej!

Älskar verkligen eran blogg! kollar den varje dag minst 5 gånger iaf! :D
Undrar ocså om ni kan lägga upp ett nytt kapitel av novellen eller hur man ska säga den ägggerrr! älskar den! Puss Belieber <3

Date:2012-07-30 - Time:22:11:47
Name: Elvira

Hejsan jag ringde till ticnet idag och frågade om det verkligen kommer släppas biljetter i januari, och det visste de inte något om så alltså är det bara ett rykte. Tänkte om ni kunde skriva det på eran blogg så inte alla beliebers går runt och väntar till januari i onödan!! tack :)

Date:2012-07-30 - Time:23:30:50
Name: Anonym

kan ni inte visa vad Miley Cyrus skrev också?:)

Date:2012-07-31 - Time:16:22:07
Name: Alison

Asså detta är inte okej ,, Det är som om jag skulle ta foto på dom och lägga smink på dom..Asså stackars JB han som har blivit kallad och retad för många saker ..DETTA GILLAR JAG INTE!!!!!!!!

Date:2012-07-31 - Time:17:26:14
Site: http://absolutalison.devote.se
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: