Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-03-30 / FILED UNDER: Intervjuer & Artiklar

Justin: "Jag ville få Taylor Swift att gråta"



Justin
Bieber valde Taylor Swift som sitt första offer till Punk'd eftersom han ville se henne gråta. Han sa till Jimmy Kimmel: "Jag är den första bland en serie av olika kändis som är värdar och jag lurade Taylor. Jag ville tänka på något som verkligen skulle henne att börja gråta och hon är så känslig och jag visste att om hon trodde att hon förstört ett bröllop så skulle hon bli förkrossad. Alltså, egentligen så tror hon att hon ska skjuta upp fyrverkerier som jag gav henne i Japan men det slutar med att de spränger en båt som har ett bröllop på den och hon flippa ur. Bruden simmade i land och det var galet. "

- OceanUP

Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: