Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-05-12 / FILED UNDER: Andra om Justin

Boyfriend modell: "Justin kan inte dansa freestyle"



En av
modellerna i Justin's musikvideo "Boyfriend" sa till myfoxhouston.com att Justin inte kan dansa freestyle.

Den 20-åriga Cheyenne Depree (till vänster på bilden ovan) medger att Justin är en stor artist, men dans?

"Detta måste vara den bästa videon jag någonsin gjort. Justin och hans gäng var grymma. Jag kände mig som en drottning, de skämde bort oss, vi hade massor av mat, Bieber, han är en riktigt cool kille. De flesta stjärnor är inte särskilt vänliga, men han är väldigt personlig."

"Hans dans, uhhh, den är bra eftersom det är koreografi. Han är en koreograf dansare."

"Jag kan freestyle. Justin kan inte riktigt freestyle, du förstår vad jag menar?
"

- JustinBieberZone

Name: Therese

Hej!

Jag skulle bli jätteglad om du kunde klicka på den här länken och rösta på bidrag nr 7 - Nice to call this home. Det skulle betyda mycket för mig!



http://www.upplandsvasby.se/2/uppleva-och-gora/kultur/vasbyfestivalen/vasbylaten.html

Date:2012-05-12 - Time:23:06:38
Site: http://musicbytette.blogg.se/
Name: Roby Woods bekännelser

Vilken är din favorit låt av bieber?

Date:2012-05-13 - Time:01:15:20
Site: http://robywood.se
Name: oh whoaa

hon tjejen är dum i huvudet :P Hon har själv sagt att hon har dansat i hela sitt liv, och så jämför hon sig med Justin :S



Jag har en fråga till er. Har ni någon aning om Justin och Selena är fortfarande oskulder ? För Justin har sagt att han vill vänta till giftemål osv, och dom båda bar speciella ringar förut.

Date:2012-05-13 - Time:01:46:47
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: