Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-05-28 / FILED UNDER: Paparazzi bilder

IGÅR: Pekar finger från sin bil






Name: N

Dumt.

Date:2012-05-29 - Time:13:13:06
Name: Anonym

:(

Date:2012-05-29 - Time:13:37:44
Name: Nelly

Säga vad ni vill men Justin har förändrats, men inte till det bättre! Tyvärr.

Date:2012-05-29 - Time:13:57:56
Name: yepp

KUNG ÄR HAN AZZU !! men asså snälla gud om en person gjorde det skulle ingen reagera så starkt , aassså sheeet , han pekar också vadåra , han är människa , bara för att Justin peka gör ingen stor deal av det , Live with it

Date:2012-05-29 - Time:14:19:27
Name: Linn

Idiot... :O

Date:2012-05-29 - Time:14:54:49
Site: http://§
Name: sara

FAN VA SKÖN HAN ÄR!!<3 hahha

Date:2012-05-29 - Time:14:58:46
Site: http://saraawr.devote.se
Name: Tova

åh, my boy.haha ♥

alla förändras hallå..vrf gör alla en sån stor grej av det? Han är i den åldern..det går över ;)

Date:2012-05-29 - Time:16:24:27
Site: http://tovaah.blogg.se/
Name: belieber<3

haha snälla han pekar ett finger bara, det är ju inte något stort ALLS. Tänk vad folk gör i den åldern egentligen och han pekar ETT FINGER? kom igen nu, hur farligt är det egentligen?

Date:2012-05-29 - Time:16:39:09
Name: Anonym

Men, nu är det ju ni som överdriver? Det är bara EN kommentar som säger att han förändrats och så börjar alla kommentera: VARFÖR GÖR NI NÅGOT SÅ STORT AV DET, VA, VA, VA?

Chilla, och folk får ha sin egen åsikt. .__. Om de vill tycka så, låt dem. Jag tycker att det är dumt, och ja, han har förändrats. Men jag tycker inte att han förändrats till något värre, men det är dumt att peka fingret åt paparazzis. De gör bara sitt jobb, Justin borde väl förstå det och DÄRFÖR var det också fel av honom att slå den där paparazzisnubben. Men han tog ju också en risk, hans jobb är ju riskfullt, och samtidigt är det hans fel också som inte flyttade på sig.

Hur som helst, tillbaka till vad jag vile säga: Tro inte att alla försöker göra något stort av det när det bara är deras åsikt.

Date:2012-05-29 - Time:17:03:30
Name: Anonym

Jag menar, asså. Inte SLÅ honom direkt. Men han använde våld mot honom, knuffade honom och han slog sig vilket ledde till att han fick åka med ambulansen. Vilket är illa.

Date:2012-05-29 - Time:17:04:50
Name: Anonym

Jag börjar faktiskt tappa lite respekt mot honom... Jag älskar honom fortfarande men hallå han borde ju vara van med paparazziz vid det här laget. Han är ju varit känd i typ 2-3 år... Och sen så finns det många som ser honom som en förebild och han är inte åp bra förebild när han pekar fingret mot papzen... Och jag fattar ju liksom att han tycker det är jobbigt med papzen men han borde inse att han inte är en vanlig kille och att det är respektlöst att göra så

Date:2012-05-29 - Time:17:33:45
Name: Nelly

Haha, oj.. vilken "uppståndelse" det blev för att jag skrev att han hade förändrats till det sämre. Men om man jämför Justin som den han är nu och som den han är för några år sedan så har han förändrats till det "sämre". Bara för att han är känd och vuxen, som vissa säger ger det han ingen rätt att peka finger och slåss? Sure, paparazzis borde inte vara så närgångna som dom är, men om man är så pass känd som JB är så får han leva med det. Han kommer aldrig komma undan alla paparazzisen (stv). Sen när han har sånna unga fans som har Justin som en "förebild" kommer ju tro att det är okej att peka fingret mot folk. Fine, det är ingen big deal att peka fingret mot någon men, det är ändå FEL att både slåss och peka fingret.

Och alla får såklart ha sin egen åsikt, detta är min.

Peace

Date:2012-05-29 - Time:18:44:49
Name: Nelly

& till dig som skrev att det går över.

Jo visst, vi får väl se om några år :)

Date:2012-05-29 - Time:18:48:02
Name: #1Belieber

Kidrauhl e död... Men skit i jag kmr alltid att älska, skydda och stötta honom. Men seriöst jag har tappat nästan all min respekt på honom. Men alla förändrats spec när man är så pass känd, men han har ingen rätt att peka fingret! Va fan gör han!? Dt va nt den "Justin Bieber" jag kände men... Ja, va ska man göra. Alla beliebers sen 2009-2010 saknar honom skit mycket (e en av dom). Men vi måste klara oss av med det, han betyder mycket för oss! <3 love you biebs

Date:2012-05-29 - Time:19:19:23
Name: Once a belieber always a belieber

Kidrauhl är inte död, okej. Kidrauhl dör ALDRIG. Bara för att han pekar fingret känns gör ni värsta grejen av det. Skulle inte ni fått damp om papparazzin gjorde så mot er? Jag skulle i alla fall det. Bara för att han gör fingret förändras han inte, okey?

Date:2012-05-29 - Time:20:10:47
Name: gotmyhair

Bara jag som märkt att han jämt gör det när Selena är med? ALLTID när hon är med, aldrig annars.

Date:2012-05-29 - Time:21:30:31
Name: evelina.

asså herregud. kan alla bara chilla eller. ta en påse chips och njut av hans musik och sluta böla över att han råkade peka finger. tack på förhand.

Date:2012-05-29 - Time:22:46:08
Name: !!

osnälla nån, han jobbar väldigt hårt och blir trött och de är självklart att han tycker att de är jobbigt ibland att massa paparazziz är omkring. btw justin är 18 inte 9 eller nått. peka finger är ju inte värsta, ingen dör väll för de?!?!?!

Date:2012-05-30 - Time:09:13:14
Name: julie

LÄS MIN BLOGG OCH KOMMENTERA SÅ KOMMENTERAR JAG PÅ DIN !

Date:2012-05-30 - Time:14:32:33
Site: http://fiftyshadesofgrey.blogg.se/
Name: Lil

Hah, att folk ska alltid överdriva bara för att han pekar finger.

Date:2012-05-30 - Time:20:00:11
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: