Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-05-30 / FILED UNDER: Intervjuer & Artiklar

Justin Bieber vet bättre om relationer än Usher



Usher tror att Justin Bieber vet hur man hanterar relationer bättre än vad han gör.

Usher är för närvarande låst i en bitter vårdnadstvist över sina barn med hans frånskilda fru, Tameka Foster. Han beundrar Justin för sättet han förstår hur det är att vara i ett engagerat förhållande, rapporterar contactmusic.com. Usher avslöjar att han varit en playboy när det kommer till hans relationer med kvinnor. Han säger till Q Magazine:

"När det gäller relationer så har Justin
faktiskt lyckats med det mycket bättre än vad jag gjorde. Han har inte så många problem. Han vet vad han vill. Vilka var mina problem? Tja, kanske att jag inte låste mig in i ett förhållande. Jag var lite mer experimentell. "

"Jag har haft många kvinnor, och jag förstår hur man ska hantera en mängd olika sådana. "

"Han förstår - detta är en kvinna jag väljer att ta itu med och det är dessa kvinnor som är där. Men det är komplicerat, när din verkligheten är en fantasi. Kändiskap är den moderna tveeggade svärdet."


Usher är glad över att få vara Justin's mentor och tror att "Gud gjorde en bra sak" när han tillät dem träffas.

"Gud gjorde en bra sak genom att placera oss i varandras liv. Eftersom det finns en värld av erfarenhet som bara jag kan dela med mig till honom. "

- Contactmusic.com


Name: hana

hej jag är värkligen en justin biber och att du har gjort en en blogg blara m justin gär mig så glad varjae gång när jag kollar på din blogg bara älkar din blogg hoppas att du svarar på min bloggg

Date:2012-05-30 - Time:18:44:47
Site: http://hhana.blggg.se
Name: julie

LÄS MIN BLOGG OCH KOMMENTERA SÅ GÖR JAG SAMMA SAK PÅ DIG !

Date:2012-05-30 - Time:19:36:40
Site: http://fiftyshadesofgrey.blogg.se/
Name: Therese

Vet att många svenska Beliebers skulle kunna döda för att befinna sig i Norge just nu och kolla på konserten, men här kan man iallafall se den live via datorn. escaped_fragment=id%253D53550#%21id=53550" rel="nofollow">http://www.vgtv.no/?escaped_fragment=id%3D53550#!id=53550 :) Kram!

Date:2012-05-30 - Time:20:13:33
Site: http://vitree.blogg.se/
Name: Izzah

Hey guys.. :) Först vill jag tacka för en jätte bra blogg! :) Men vill också ge lite kritik! Ni utelämnar vissa saker som man läser på twitter.. Förstår att det kan vara jobbigt att hinna med allt men det är ganska mkt infomation ni hoppat över att ge! Bland annat, massa tävlingar där man har kunnat vinna resa till norge och träffa Justin, flera sånna. Men som sagt ni sköter er jätte bra och älskar bloggen! :) Hoppas ni förstår vad jag menar :) Kram

Date:2012-05-30 - Time:21:13:30
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: