Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-05-29 / FILED UNDER: Bilder

Nytt från Norge


^ Justin och ett norskt fan.


^ Norska fans.







Detta ska Justin ha krävt att ha i sitt hotellrum i Oslo:

- All mat ska vara färsk, nerkyld och täckt med plastfolie
- Rumstemperaturen ska vara mellan 20 och 24 grader
- Oöppnad handtvål
- Handdukar och toalettpapper
- Ansiktsservetter
- Två backar med vatten
- Två backar Coca Cola och två Coca Cola Light
- En förpackning ginger ale
- Sex hopfällbara stolar
- En helkroppsspegel
- Professionell
steamer
- Två oöppnade påsar med isbitar
- Jättesnabbt ​​Internet
- Ett tolv-pack av Vitamin Water
- En frukttallrik
- Varmt vatten och ett stort urval av te
- Koppar
- Glas och porslin ska vara av god kvalitet
- Två burkar honung
- En påse chips
- En burk blandade nötter
- Två skivade fullkornsbröd
- Två skivade vitt bröd
- Två paket vita låga strumpor i storlek L
- En vit linne i storlek L
- Fyra citroner



Name: Johanna

Hahhaaha LOL vilken lirare!

Date:2012-05-29 - Time:22:56:51
Name: Anonym

Nej fyfan skämtar han eller. SPOILEDDDDDDD

Date:2012-05-29 - Time:23:19:36
Name: Anonym

Åh jag blir galen koooom till Sverige

Date:2012-05-30 - Time:09:04:51
Name: Michaela Andersson

Tjejen på bilden är ett SVENSKT fan! Hon går i min skola!!!! :) ville bara tillägga de ;)

Date:2012-05-30 - Time:14:03:44
Site: http://absolutkeela.blogspot.com
Name: Michaela Andersson

Tjejen på bilden är ett SVENSKT fan! Hon går i min skola!!!! :) ville bara tillägga de ;)

Date:2012-05-30 - Time:14:03:57
Site: http://absolutkeela.blogspot.com
Name: Sigrid

låter ju inte så farligt dirket som många verkar tycka. Jag menar, att det ska finnas handdukar, toalettpapper och att temperaturen ska vara mellan 20 och 24 är ju ganska självklara saker. Och de andra sakerna kändes inte heller som "hej jag är bortskämd come and get me this". Han (och de andra i hans crew) har det ju inte heller särskilt lätt att gå ut på ica köpa lite chips själv sååå...

Date:2012-05-30 - Time:18:53:11
Name: Angham

Jag vill börja med säga att jag verkligen älskade JB , men seriöst är det bara jag som börja störa mig på hans barnsliga beteende ? att peka fuck u till kameran eller att gå och slå på papparatzi eller den där värdelösa listan.. jo visst han är känd och har pengar och älskad av många men ibland verkar han glömma att han faktiskt fortfarande är en VANLIG människa. Och ändå om jag gillar han jävligt mycket så skulle jag bli glad om han blev straffad för han slog papparatzin(som förövrigt är i sjukhuset/låg dära). Justin har kommit över många gånger när polisen har stoppat honom för att han har kört för fort eller whatever.. det jag blir irriterad över att han inte får något straff just för han e känd.. well well rätt är rätt och jag är justinbieber fan men tror jag börja tappa de när justin börja bete sig som han gör !

Date:2012-05-30 - Time:21:59:22
Name: Tildemoa

Men gud tat lungt har man valet så väljer man det. Det finns kändisar som är värre och vill ha konstigare saker x____x det justin valde var helt normala saker

Date:2012-05-31 - Time:07:58:47
Name: julia

ja eller hur, det där var ju inget konstigt. lol.



åh vill att han ska komma till sverige <3<3

Date:2012-05-31 - Time:09:52:18
Name: eh orka

Asså Justin får göra vad han vill vem fan är vi och bestämmer vad han ska beställa och så. Det är heller inte enkelt att gå och handla på Ica om man har tusentals fans som hoppar på en och skriker. Får han inte heller bestämma sig det han vill ha utan att någon kallar hnm borskämd? Jag är chockad att det va så lite han ville ha och han är liksom miljonär men fan heller att han är bortskämd! Det är pinsamt nog att kolla på hans lista och informera andra folk om det, men inget elakt menat till Nicolina då.

Date:2012-06-01 - Time:18:57:17
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: