Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-11-03 / FILED UNDER: Tävlingar

TÄVLING: Vinn egendesignat iPhone skal från CaseApp!

 
Nu kör vi igång med ännu en tävling i samarbete med CaseApp, då den förra var riktigt uppskattad av er läsare!
Så än en gång lottar vi ut 3 stycken iPhoneskal (iPhone 4, 4S och 5) som ni själva får designa med vilken bild ni vill, till ett värde av 299:-.
Allt ni behöver göra är att gilla CaseApps facebooksida som ni finner HÄR, och sedan dela DENNA bild på facebook.
Sedan väljer vi tre vinnare av dem som har delat bilden.

Lycka till!

Name: Matilda Sagell

Hej! Jag har delat bilden och sidan har jag redan gillat från förra tävlingen som jag inte vann... Jag vill VERKLIGEN vinna det här, har inte råd att köpa själv för att jag fick inte tag på några JB biljetter till konserten i Stockholm så måste köpa för dyrare pris så sparar fortfarande Pengar. Vet att ni säkert inte kommer läsa det här eller bry er men snälla jag vill verkligen vinna det här.. Men never say never antar jag....kram

Date:2012-11-03 - Time:15:08:47
Site: http://lifeofms.devote.se/
Name: Alma

Jag har gillat sidan och delat bilden!
Det skulle betyda jättemycket för mig om jag vann skalet!!
Jag älskar Justin jättemycket, jag lovar, ta en titt på mitt rum bara...
http://almasblogg.bloggo.nu/Mitt-rum-1/
Hoppas ni får en jäääättebra dag! <3

Date:2012-11-03 - Time:21:46:49
Site: http://almasblogg.bloggo.nu
Name: Rebecka

Är det okej om jag delar bilden på min blogg istället? Min facebook funkar inte nu men jag vet att jag gillar redan CaseApp! btw, älskar bloggen!!♥

Min blogg: http://rebeckamikkonen.blogg.se

Håller tummarna!

Date:2012-11-04 - Time:00:47:33
Site: http://rebeckamikkonen.blogg.se
Name: Frida

Jag vill med hela mitt hjärta vinna!! Jag har inga biljetter till konserten för jag fick inte gå för mina föräldrar! :( jag satt och frät hela dan efter att dom sa de till mej! Snälla jag vill verkligen vinna!! Jag skulle bli så himla glad!! PLEASE<3 min önskan är att vinna! <3

Date:2012-11-04 - Time:13:41:03
Name: Frida NB

Gillat och delat! Jag har inte råd med att göra ett eget Justin Bieber skal :( inga Bieber biljetter! Jag tror jag döör! Jag hoppas verkligen att jag vinner första tävlingen i mitt liv! <3

Date:2012-11-04 - Time:13:48:28
Name: Anonym

Om man inte har Facebook? :( Ni kommer troligen inte svara men jag vill så gärna ha ett svar vad jag kan göra? För jag vill så gärna var med och tävla! :(

Date:2012-11-05 - Time:17:03:34
Name: Johanna

Hej, har gillat och delat bilden och hoppas såklart som alla andra att vinna denna absolut grymma tävlingen! Skulle ju vara sjukt kul att vinna!

Förresten även om jag inte vinner vill jag bara säga att bloggen är super bra, och jag som vill men inte har sån jätte stor koll i bieber världen kan istället för att söka runt och klicka runt på flera olika sidor bara läsa allt här samlat, I LOVE IT!
Fortsätt med den här grymma uppdateringen så vet jag att det är många som kommer fortsätta läsa!
KRAM

Date:2012-11-05 - Time:18:56:26
Name: Emilia

hej, vill väldigt gärna vinna deta skal skulle

Date:2012-11-05 - Time:20:27:00
Name: Anonym

hej, vill väldigt gärna vinna deta skal skulle verkligen bli jätte glad!! har aldrig vunnit något så det skulle vara såå kul!:)hoppas ni läser det är bara att säga never say never! KRAM! <3
jag har gillar caseapp och delat bilden!
eran blogg är bäst!!

Date:2012-11-05 - Time:20:34:33
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: