Annonser från BloggPartner
DATE: 2012-10-30 / FILED UNDER: Blandat

Usher avslöjar varför Justin är en fantastisk artist



Justin Bieber - du har några riktigt stora fans där ute, många av dem är kändisar. Men din mentor Usher är en av dina största!

Usher avslöjade EXKLUSIVT till HollywoodLife.com att han tycker Justin är en fantastisk artist och att 18-årigen kontinuerligt visar sin talang som artist!

"Vet du vad, som artist, jag tror att han strävar efter att fortsätta att vara bättre," sa stjärnan om Justin. Han avslöjade också hur stolt han är att Justin kan "fortsätta att visa sin talang vokalt och även som musiker." Wow, vilken komplimang!

Trots att de båda artisterna har nominerats för American Music Awards i år - tre gånger var - säger Usher att det inte finns några hårda känslor mellan de två.

"I slutet av natten, oavsett, är vi båda vinnare," sa Usher. "Jag vill verkligen vinna mer," retades R&B-stjärnan och tillade, "Jag skojar. Jag skulle aldrig vilja vinna mer än min son. "

Ser ut som att Usher fortfarande är lika säker på Justin's talang som han var när han upptäckte och signerade sitt underbarn för alla dessa år sedan. Vi tror att det är en stark bindning mellan denna mentor och adept!

- Hollywoodlife

Name: Anonym

Det skulle betyda mycket om du kikade in den här videon och lämnade någon kommentar.

http://www.youtube.com/watch?v=8TxGRnBw70U&noredirect=1

Date:2012-10-30 - Time:22:22:07
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: