Annonser från BloggPartner
DATE: 2013-07-09 / FILED UNDER: Blandat

INSPELNING AV THE KEY

Justin Bieber THE KEY perfume photoshoot Behind the scene 5
 
Posted by Elina

Name: Denise

Är det fortfarande värt att tweeta #JustinBackToSweden? Igår satt jag och tweetade i 5 timmar typ. Men jag vet inte om jag "slösar" min tid. Jag vill verkligen få hit Justin igen, men jag vill veta om det fortfarande finns någon chans att få hit Justin igen. :)

Date:2013-07-09 - Time:19:58:44
Name: Natta

Ni e verkligen ingen bra alls på att uppdatera längre

Date:2013-07-11 - Time:01:55:39
Name: Anonym

Titta här vilken skandal justin har skapat. Jag är så besviken. http://nyheter24.se/noje/hollywood/749565-biebers-fylleslag-pissar-i-skurhink-hanar-stadare-och-ex-president

Date:2013-07-11 - Time:13:26:56
Name: Anonym

Kan ni uppdatera bättre?

Date:2013-07-12 - Time:07:52:06
Name: Anonym

Är du fortfarande grovt sjuk?

Date:2013-07-12 - Time:21:53:54
Name: Anonym

Uppdatera bloggen!

Date:2013-07-14 - Time:13:22:22
Name: ...

Asså innan var detta verkligen den bästa justin bloggen men nu är den sämst, UPPDATERA!

Date:2013-07-14 - Time:19:44:55
Name: ....

upppdatera! vad har hänt!, förut så var bloggen bästa justin bloggen men nu så...

Date:2013-07-15 - Time:00:46:19
Name: lol

MEN HALLÅÅÅÅ DOM HAR SOMMARLOV DOM KANSKE INTE HAR ALLTID TID TILL ATT BLOGGA ? ASSÅ JAG VET ATT DET KAN VARA GANSKA LAME ATT DOM INTE BLOGGAR OSÅNT MEN TÄNK FÖRFAN !

Date:2013-07-15 - Time:01:28:27
Name: Anonym

Ahahah lägg ner bloggen, sjukt besviken är jag och säkert många fler. Minns när ni 1.upd BRA. 2. Inte skrev bara dåligt om justin, t'ex de med att en man sa att han o justin röker på tsm och har fester i justins hus, aa justin skrev på twitter att hanninte ens känner mannen men sen tog bort tweeten. Ni glömde de va?
Och förut hade ni humor! Ni kunde skämta till lite på bloggen, nu är allt seriöst och dåligt, som om ni typ är halvt emot justin. Har ni inte tid pga skola osv så skaffa nån som har tid eller lägg ner. ENKELT.

Date:2013-07-15 - Time:03:20:51
Name: EMELIE

Hej! Fin blogg du har :) För tre år sedan startade jag denna bloggen och igår började jag blogga på den igen. Jag har lite svårt att få upp statistiken.. Så kolla in på min, läs, kommentera. Är det något för dig? Isåfall följ mitt liv här på bloggen :) Kram Emelie

Date:2013-07-15 - Time:10:21:58
Site: http://emeliijje.blogg.se
Name: Anonym

När ska ni börja skriva igen :(

Date:2013-07-16 - Time:14:41:30
Name: Anonym

Asså gud börja skriv igen!. Sämsta bloggen inte värt att läsa den för det finns mycket bättre bloggar nu. Förlåt men ni förlorar läsare

Date:2013-07-19 - Time:16:56:18
Name: Emma

Jag tycker att alla ska sluta gnälla, det är svårt att driva och att hinna med en blogg när allt annat måste göras först - ni måste ju faan light ha lite respekt!

Date:2013-07-20 - Time:02:21:17
Site: http://themcrazykids.bloggplatsen.se
Name: plopp i toan

fan vad ni idioter ska gnälla, gör en egen blogg om denna inte passar.

Date:2013-07-20 - Time:06:34:49
Name: GossipGuy

Se när Kanye West ser till så att en fotograf faller till marken! Se när Miley Cyrus flashar sina trosor! Allt detta och mycket mer finner ni endast på GossipGuy.se

Date:2013-07-20 - Time:09:07:51
Name: Anna

Dååålig uppdatering!! Läs www.justindrewbieberswe.blogg.se ÄGER

Date:2013-07-20 - Time:11:40:20
Name: Emma

Det är inte konstigt att man gnäller, de är flera stycken som driver denna sidan, och därför bör det vara bättre uppdatering.
Riktigt dåligt.

Date:2013-07-20 - Time:11:50:11
Name: Alex

Uppdatera då!!!!!!!!!!!

Date:2013-07-20 - Time:21:30:40
Name: Anonym

What the....

Date:2013-07-21 - Time:00:00:30
Name: V

Börjar bli less.
Ni som klagar på att vi klagar på dom tycker jag ska tänka till lite. JAG och många andra klagar på att det ÄR flera stycken som håller i bloggen. Dessutom har dom möjlighet att "anställa" nya människor som faktiskt har tid och är villig att uppdatera då dom antagligen inte orkar eller vill längre. När dom även har tusentals som läser bloggen, är det väldigt hänsynslöst och oansvarigt att inte ens skriva ett inlägg om att ingen har tid, eller faktiskt ta in någon annan som är villig att gå med i bloggen och göra fansen nöjda. Otroligt enkelt är det. Efter att jag och andra har varit väldigt nöjda med sidan och otroligt tacksamma så har den stoltheten övergått till ren besvikelse och irritation. Gör er själva en egen tjänst att uppdatera till oss eller anställe flera som uppdaterar, eller sälj bloggen. Vet flera som är villiga att ta över.
Tack för mina ord.

Date:2013-07-21 - Time:00:23:49
Name: Emma

Alltså gud, vad har hänt med den här bloggen? Jag minns då det var jätte bra uppdatering på bloggen, nu är det typ en rubrik med en video eller ett par bilder. Ni skriver aldrig något nytt om Justin. Om ni inte har tid eller inte orkar uppdatera på bloggen, vad gör ni ens kvar? det är meningen att det här ska vara en blogg om JUSTIN till oss BELIEBERS. Ni skiter ju typ i bloggen, så säger som "V" här uppe, sälj bloggen eller nå. Den här bloggen skulle ju kunna vara jätte bra.

Date:2013-07-21 - Time:13:24:07
Name: Diana

I love you Justin ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Date:2013-07-22 - Time:11:34:30
Name: -

Uppdatera!!!1

Date:2013-07-22 - Time:14:58:03
Name: Denise

Hallå! De får uppdatera när de vill och har tid. Det är ju också sommarlov, och jag antar att de inte vill sitta inne hela sitt sommarlov och blogga. Och om ni nu ska hålla på att tjata om att de ska uppdatera, kan ni väl kolla en annan blogg tills de är tillbaka? :)

Date:2013-07-23 - Time:23:25:45
Name: Hanna

eran blogg är verkligen bra! eller den va bra...
jag vet inte vad som har hänt med eran blogg.. ni uppdaterar ingenting nu för tiden. jag är så besviken :( varje dag går jag in på eran blogg för att se om det har hänt nå nytt, men nädå det har det inte! förstår om ni inte vill blogga på sommarlovet men lite kan ni i alla fall blogga. eller?

Date:2013-07-25 - Time:18:05:38
Name: Anonym

uppdateeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera

Date:2013-07-26 - Time:10:29:31
Name: Anonym

Hjvuhvuchio

Date:2013-07-28 - Time:13:58:40
Name: -

uppdatera då? ärligt

Date:2013-07-28 - Time:14:02:08
Name: ...justins belieber

Uppdatera elr lägg ner sidan om ni inte pallar, liksom ni sviker många fans, men vad säger jag beliebers behöver inte er längre kanske från första början men inte nu, vi beliebers vet mer nu förtiden.. intressant...Men inte för att vara otrecligt, men jag började bli less på den här om att ni inte uppdaterar och allt, liksom går in i bloggen i onödan och så står det samma inlägg, aa men det var allt jag ville säga: UPPDATERA SÅ SLIPPER NI OTREVLIGA KOMMENTARER VA !!!

Date:2013-07-28 - Time:16:16:21
Name: josefin

jag tycker att ni ska börja uppdatera igen, det är så tråkigt att ni uppdaterar inte lika ofta som förr.

Date:2013-07-29 - Time:00:14:03
Site: http://justlikethestars.blogg.se
Name: Saga :)

Varför inte bara skaffa nya admins som gör det bra? Tycker att om dom inte har tid så kan de väll fixa en tjej/kille som gör det! De kan iallafall skriva varför de ej bloggar. Så jävla besviken.
Har följt bloggen varje dag sedan den startade typ. Ni låter det förfalla så jävla hårt. Bara så att ni vet så bytade jag Justin blogg.

Date:2013-07-29 - Time:13:49:13
Site: http://sagamalinsdotter.bloggplatsen.se
Name: asa

Någon som vet en bättre Justin blogg som uppdaterar och inte sviker läsarna? :)

Date:2013-07-29 - Time:15:25:20
Name: kiss me justin

jag tror att ni inte gillar justin längre... att ni har lämnat honom :( skaffa nya admins förfan! ursäkta om jag är otrevlig men blir så arg och besviken :( tror nog att det är fler än jag som blir det.

Date:2013-07-29 - Time:18:38:25
Name: Anonym

Asså när man har en känd blogg kan man väl va lite tacksam och blogga

Date:2013-07-29 - Time:20:57:49
Name: amanda

Jag (Amanda Rusanen) och min kompis Michaela Andersson är de svenska ledarna för BFAATWproject. Det är ett worldwide projekt som har startats av mig, Maya Golan (från Norge) och Kiia Kontturi (från Finland) meningen med detta projekt är att göra en super gloriors video till Justin, som beliebers från hela världen medverkar i, därför ska det vara som ett "möte" i varje land (de som har ledare) som ska filmas och sedan sättas ihop till en enda stor video. MASSA beliebers ska mötas upp på ett och samma ställe för att sjunga hans låtar, flashmobs etc. Vi har redan spridit detta projekt långt över världen, vi har ledare från många delar i världen. Och även SVERIGE är med i den listan. Men för att få så många svenska beliebers som möjligt att veta om detta behöver jag er hjälp att sprida detta!! Våran websida där man kan få mer info: http://bfaatwproject.wix.com/bfaatwofficial promote videon: http://www.youtube.com/watch?v=Eg3T_dvpkhQ&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DEg3T_dvpkhQ&nomobile=1 BFAATW's twitter: @BFAATWofficial Michaelas twitter: @SweJBiebs BFAATW's officiella facebook grupp där man får den senaste info om vad som händer: http://www.facebook.com/groups/254685501336574/?notif_t=group_r2j och såklart den svenska BFAATW gruppen där man får reda på mer om vad som händer i Sverige: http://www.facebook.com/groups/142930035904047/ Det skulle vara guld om ni kunde hjälpa oss att sprida detta till svenska beliebers. Vi ska även försöka få medias uppmärksamhet. Ni får gärna använda denna bild och sprida den. Tack på förhand

Date:2013-07-30 - Time:00:30:46
Site: http://nattstad.se/turkozapantern
Name: krenare

varför bloggar ni inte mer har ni slutat eller vadå ?

Date:2013-07-30 - Time:12:49:08
Name: Anonym

uppdatera?

Date:2013-07-30 - Time:14:18:41
Name: still kidrauhl

älskade eran blogg men säger som andra upd snälla jag är en SANN BELIEBER sälj bloggen då om ni inte har tid för ni gjör många ledsna när många som jobbar på bloggen det har ståt the key as länge nu

Date:2013-07-31 - Time:06:12:49
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: