Annonser från BloggPartner
DATE: 2013-06-29 / FILED UNDER: Blandat

Justin kissar på en Amerikansk flagga? - Vittnen

 
 
Personligen skulle jag väl försvarat honom som alla andra, men när man väl lyssnar så låter det lite roligt haha
 
 

Name: Mirada

Asså hur dum kan man vaah xD
Jag skulle ha sakt värsta vaah det är inte sant, och snälla man såg att tatueringen var fake. Men dom var roligt ♥;*

Date:2013-06-29 - Time:22:27:54
Name: Vicki - Moving to Americaaaa🇺🇸🇺🇸🇺🇸

Haha, om Justin verkligen hade kissat på en amerikansk flagga hade det varit betydligt mer skrivrt om det. Att göra en sådan sak är otroligt fult eftersom Amerikaner respekterar och älskar sitt land högt. Det är troligen straff eller höga böter på att göra en sådan sak. Men det var rätt kul när alla försvarade honom, dom lyssnade ju knappt på vad han hade gjort. Alla sa liksom: NO he's perfect just the way he is and so on. Ååh vad sjukt. Hahaha

Date:2013-06-30 - Time:00:48:19
Site: http://vickiso.com
Name: Anonym

Haha detta var faktiskt lite kul men jag hade inte trott på allt dem sa om han, jag hade inte försvarat han på alla de sätten. Asså bara för att det är Justin ska inte han få parkera var han vill? Jag älskar han fortfarande men jag är ju är ju ärlig! Sen tror jag att dem bara tog med dem tjejerna som verkade hjärntvättade och dem som försvarande han oavsett. Aja :)

Date:2013-06-30 - Time:20:03:05
Name: Anonym

Men Gud, dom sa ju att det var ett rykte bara

Svar: Ja och det förstod vi :)
justindrewbieber.blogg.se

Date:2013-07-01 - Time:07:58:27
Name: Cindy

Assåå det var ju ett skämt så, men jaja ändå den var rolig dog själv av videon HAHAHA. Men vi beliebers skulle skydda Justin och vara där för han var än han gjorde, det är en del att vara Belieber right? Men dom gjorde ett skämt nu. Omg såg ni den katt tatto vid hans mage asså guud hahah

Date:2013-07-01 - Time:15:15:24
Name: Tussan

jag har varit på semester från datorn. Så jag fattar inte riktigt har han kissat på den amreikanska flaggan är det ett nytt rykte(det är verkeligen inte okej om han gjort det). När jag tittade på denhär vedion så uppfattade jag det som dom hade satt ihop olika skämt frågor hur som helst kan någon förklara för mig så hade det varit bra.

Date:2013-07-04 - Time:15:57:41
Name: Lollo

Hahahaha omg fattar du inte att dom hittade på att han kissade på flaggan. Dom i videon är inte vittnen det är fake beliebers som inte fattar att justin inte har kissat på nån flgga eller gjort nåt annat av det dom sa.

Date:2013-07-04 - Time:18:58:20
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: