Annonser från BloggPartner
DATE: 2013-06-13 / FILED UNDER: Intervjuer & Artiklar

Vännen: Justin Bieber knarkar

Kvinnor och knark. Nu talar vännen ut om Justin Biebers vilda fester.
– Jag har bara sett honom röka gräs, säger King Kevi till Radar.
Ryktena om Justin Biebers drogmissbruk har cirkulerat länge. Nu ger rapparen och vännen King Kevi sin sida av stjärnans vilda festande.
– Alla på twitter säger att Justin lägger upp bilder på hostmedicin och sen tar bort dem. Men jag har bara sett honom röka gräs, säger han till Radar.
Han passar också på att bjuda på hemliga detaljer från Justins lyxhus i Calabasas, Kalifornien.
60 tjejer – per kväll
King Kevi agerar både som festfixare och tjejfixare åt stjärnan.
– Justin sa åt oss att det var okej att ha fester så länge alla skrev på avtal om tystnadsplikt. Det tog det till en helt ny nivå. Jag tar med mig 60 - 70 tjejer. Justin började gilla det, säger han.
Han passar också på att tillägga:
– Justin ska egentligen inte bli sedd tillsammans med mig. Men det är lugnt, säger han.
-Aftonbladet

Name: Elin

Bullshit.

Date:2013-06-13 - Time:18:12:51
Name: Alexandra

Asså, så falskt. Aftonbladet suger

Date:2013-06-13 - Time:18:16:47
Name: Linn

Seriöst jag e 15 och festar som fan och ni tror att en 19 årig kille ska inte festa eller testa ny saker... Jag e 15 och har testat mycket t.ex.droger...

Date:2013-06-13 - Time:18:26:52
Name: mathilda

buuuullshit.

Date:2013-06-13 - Time:19:25:51
Site: http://mathildakull.blogg.se
Name: Anonym

Bullshit

Date:2013-06-13 - Time:20:37:39
Name: Amanda

Jag är en Belieber men jag tycker ändå inte att hela världen ska lägga sig i hur han festar och vad han gör, snälla han vill ha lite kul

Date:2013-06-13 - Time:20:57:29
Name: denise

aftonbladet ska alltid överdriva allt...

Date:2013-06-13 - Time:21:03:54
Name: Tussan

Det skulle kunna vara sant men det kan oxå vara ett rykte låter som det. Jag vet inte vad man ska tror det kommer nog fram om några dagar. Bara att vänta.

Date:2013-06-13 - Time:21:30:46
Name: Emma

Focus on the music people. Asså vafan det här är bok of our buisness. Justin får väl göra vad han vill så länge han har läget under kontroll.

Date:2013-06-14 - Time:10:22:32
Name: Ebba

Asså jag är besviken på Justin...
Jag trodde inte att det skulle sluta så här. Han har ju de bästa människorna omkring sig och ändå spårade det.
Att BARA röka gräs är alldeles för tamt, jag som hoppades att han skulle bli proffsknarkare och prova allt försjutton... LAME!! ..men men.
(Jag skämtar!!!)

Ärligt talat borde vi inte spekulera så mycket, vi kommer ju ändå alltid att älska honom, han är vår Justin ju! Och om han spårar kommer ju Pattie och räddar honom, så chilla beliebers! Justin vet nog vad han sysslar med, vad det än är. *true Belieber*

Date:2013-06-14 - Time:17:26:46
Name: Anonym

À men Linn det är skillnad på att knarka o testa knark man vet ju att dom flesta stora artisterna går in i fel spår och det är ju det Justin oxå säkert kommer göra. Menar inte att det är ok att "bara teste" men vafan

Date:2013-06-16 - Time:22:06:47
Name: Thilda

Give hom a break asså snälla? den där killen som nu är hans "vän" är ju defenitivt inte hans vän! 1. om de ni va sant med de där om tystnads plikt kontraktet har han ( livvakten)ju brutit de 2. Justin erkände att han rökt på EN gång och bad om ursäkt på SNL inför alla och sa att han INTE skulle göra om det och tro mig Justin är inte den typen som ljuger och inte håller sina löften! sen 3. visst Justin kanske la ut en bild när han dricket öl med lil twist i afrika men de betyder inte att han håller på att spra ut jag menar han är 19 år och de finns 15 åringar som gör MYYYYYCKET värre saker men de står inte i tidningen va? nej tänkte väll inte det. Jag hatar att säga detta men justin kommer inte alltid vara den 16 åringen vi alla föll för han kommer festa, gifta sig o skaffa barn man kan inte stanna i EN ålder, alla växer upp och justin sa själv "I will grow and I want my beliebers to grow with me." ja de va allt jag ville säga om detta nya falska ryktet.
tack o hej
- en arg belieber

Date:2013-06-17 - Time:20:00:31
Site: http://nattstad.se/thildajohansson
Name: Moa

Allt som inte kommer sagt ur Justins mun skiter jag i. Man vet aldrig vad folk säger om det är sant eller inte. Sanningen kommer ur Justin och jag vill höra honom säga det rätta inte vad aftonbladet eller hans grannar tyckas tro. Just saying -.-

Date:2013-06-20 - Time:23:12:22
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: