Annonser från BloggPartner
DATE: 2013-03-26 / FILED UNDER: Blandat

Ska justin medverka i fler filmer?

 

John Chu skapade Justin Biebers film "Never Say Never". Men nu har han gått vidare till actionfilmer och håller just nu på med den nya filmen "GI Joe: Retaliation "Han berättade EXKLUSIVT för HollywoodLife.com om en roll Justin kunde ha spelat i filmen!


Det var inte en enkel övergång för regissören John Chu. Efter att ha skapat Never Say Never och fått arbeta mycket nära med Justin Bieber, flyttade han sedan till GI Joe: Retaliation, en film med mycket mer actionscener.

 

"Never Say Never" skaparen talar ut om Justin Bieber:


"Jag fick så mycket skit från Dwayne [Johnson] när han kom in på att arbeta med Justin och det var kul," John berättade för HollywoodLife.com innan filmens fest. "Jag arbetade med så många stora och tuffa killar som kommer från en inte-så-tuff film som Never Say Never, och det blev riktigt roligt."

 

Däremot erkänner han att det skulle ha varit underhållande att ha Justin med i filmen.

 

"Det hade varit kul att ha honom som en soldat som bara blir blåst sönder", skrattade han. "Jag tror att fansen skulle ha älskat det."

 

Justin funderar på att göra mer filmer:

 

Efter hans dokumentär, kan Justin vara tillbaka på den stora skärmen snart! Nu när TV serien Entourage förvandlas till en film, skulle skådespelaren Adrian Grenier inte ha något emot att få Justin med på filmen.

 

"Kan jag säga Justin Bieber?" sa Adrian när vi frågade vem han skulle älska att ha med i filmen. "Är det coolt? Jag såg hans dokumentär och tyckte han var så cool. Jag tror att han skulle vara bra! "

 

Så skulle du vilja se Justin medverka i fler filmer?

 

 


Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: