Annonser från BloggPartner
DATE: 2013-05-20 / FILED UNDER: Intervjuer & Artiklar

Justin Bieber vann pris – möttes av burop

Fick inget kärt mottagande på Billboard music awards.
 
Justin Bieber vann ett pris. Men i publiken möttes han av burop.
 
Jublet uteblev. När popsångaren Justin Bieber gick in på scenen under Billboard music awards för att motta priset Milestone award överöste publiken honom med burop.

I stället för att gå fram till mikrofonen blev Bieber stående på scenen osäker på om han skulle kommentera publikens negativa feedback, skriver E! Online.
 
Till slut gick Bieber fram till micken och gav ett kort tacktal:

– Jag är 19 år gammal, jag tycker att jag gör ett ganska bra jobb. Och från mitt hjärta, jag menar verkligen det här: det borde handla om musiken. Det bör handla om hantverket, det jag gör.

– Det här är ingen grej som jag gör på skoj. Jag är en artist och bör tas på allvar, allt skitsnack ska vi inte ens tala om. Jag vill tacka min manager och min familj. Min mamma, min pappa och Jesus kristus. Mamma, jag älskar dig så mycket. Pappa, jag älskar dig. Lillebror och lillasyster, jag älskar er så mycket. Tack, så mycket. Ni fans är underbara, sa han.

Bieber lät inte buropen förstöra hans kväll. Tvärt om, efteråt på twitter skrev han:

– Två shower och två pris. Jag är så tacksam över mina beliebers. Det här är våra pris. Jag älskar er, jag älskar musik och mina fans, min familj och mina vänner. Och jag älskar Gud.
 
-Aftonbladet
 
///Marcus

Name: Alan

Desperate Housewives-stjärnan Eva Longoria flashade sin p**sy i Cannes - endast på GossipGuy.se (:

Date:2013-05-20 - Time:18:07:25
Name: belieber

Omg stackars Justin, han är i alla fall mogen mot de andra "vuxna" som buade åt honom, idioter!

Date:2013-05-20 - Time:18:36:50
Name: Anonym

Vad betyder bbl

Date:2013-05-20 - Time:19:12:46
Name: Anonym

finns det ngn sida där man kolla på bbma nu i efterhand ? :)

Date:2013-05-20 - Time:21:00:32
Name: Anonym

Kan ni snälla länka hela galan?

Date:2013-05-20 - Time:21:58:47
Name: Annie

Hej, skulle vara mycket tacksam om jag fick svar på denna kommentaren..

Sedan Justin lade upp den bilden på han och Selena på Instagram har jag trott att dom var tillsammans igen. Men igår på BBMA försökte Justin pussa Selena på läpparna men hon vände då så att det blev på kinden. Är dom tillsammans igen eller inte?

Date:2013-05-20 - Time:22:19:02
Name: Ellen

Hej! Älskar verkligen den här sidan jätte mycket!
Jag undrar om du vet någon sida där man kan kolla på BBMA 2013 nu i efterhand? :)

Date:2013-05-20 - Time:23:13:52
Name: Elin

Snälla skulle ni kunna berätta när repriserna (stavning) går om ni vet det :)

Date:2013-05-21 - Time:07:30:56
Name: Julia

Jag vet att han vann 2 pris men inte vad det var för några. Skulle ni kunna skriva det? Älskar den här sidan!

Date:2013-05-21 - Time:09:21:13
Site: http://juliadahlqvists.blogg.se/
Name: Vendela

Va? Vadå BUH rop? Jag har sätt videon och han pratar inte i början för art han lyssnar på allt JUBEL. Dom stod och klappa och fansen skrek? Bullshit.

Date:2013-05-21 - Time:10:08:15
Name: till vendela

Lyssna noga är du snäll!!!! bullshit...(:

Date:2013-05-24 - Time:08:23:16
Name:
Remember me?

Mail: (Won't be published)

Your site:

Comment: